Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2014 18:01 - Eла да те светна, невежи глупако!
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 1398 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 29.01.2014 14:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                      image


Винаги ми е смешно, когато необразовани блогъри от блог.бг сами показват ,че освен прости са и глупаци.  Показват го с тъпите си  нападки срещу мен пълни с невежество . 
Вчера един такъв от ромското гето Mеден рудник , Бургас, ме разсмя , като написа мечтата си, че искал да ме изстреля на Северния полюс да снимам...
Аз живея в Северния пояс, бе глупако! Сам показа , че си освен прост и жалък и смешен! То, науката не е за всички... било то география, английски, а за фински да не говорим! Не са чували в Меден рудник за тях. Въпрос на  култура и образование.
Поне за обща култура да знаеш, че си за смях с простотията си.
Ето ти мои снимки на доказателството,че Северният полюс започва от един северен град Рованиеми , мое любимо селище от финска Лапландия, което съм снимала милиони пъти. Снимките ми са оценени от който трябва . Не се пъни ! Не зная защо, ме наричаш в постинга си ""лелче""? Грешиш отново!  Моите племенници не са простаци, като теб. Не ми приписвай и диагнозите си, ами се лекувай, въпреки, че за простотията ти лек няма !  Късно е! Станала е хронична твоя същност...
Когато искаш да изпъкнеш в блога, не си служи с циганско оплюване на името ми.
И запомни Аз не се подвизавам в нета, като  шушумига , а със  световно известното си име на фински фотограф . Това , че досега не реагирах на тъпизмите олигофренски на такива , като теб от този блог, незначи, че  сме близки и на едно ниво, че да ти търпя простотиите и хулите цигански по мой адрес.  Жалък си и показваш с тях простотията си. Не е дори забавно...А  е смешно и гнусно.
.









Тагове:   север,   северен пояс,


Гласувай:
12



1. lidislidis - Истината казана директно носи различни емоции
28.01.2014 19:05
анонимен написа:
Развесели ме:)


Това,че учебниците по география в България са с овехтяло и скалъпено съдържание не е мой проблем.
цитирай
2. lidislidis - Коя музика , от кое видео не ти харесва?
28.01.2014 23:37
анонимен написа:
много кофти музика беее



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267955
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930