Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2013 21:53 - ОЩЕ МОИ ПАТИЦИ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2094 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 03.03.2013 01:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тъй като снимките ми възбуждат интерес да се ""разследват"" от двама простаци на блог.бг  с цел петнене на името ми с лъжи и интриги, в този пост пускам още.
Преди да пускам в този блог.бг, снимките ми съм ги пускала в личния ми сайт.
Някои от тях са отпечатвани в списания с природна тематика и тогава са пускани от мен в българския ми блог..
image
image
Въпросът от простаците ""изследователи"" на снимките е:" Защо снимките ми в блог.бг са с изменени номера, т.е защо не са оригинали? Те разнищват всека моя снимка из основи...налудничаво, но го правят... 
Ами, защото са пускани във финският ми сайт преди това . Всъщност аз имам и много снимки с оригинали тук...но вече се замислям от хакерствата на тези простаци, които не се посвениха да хакнат сайта на финландските професионални природофотографи, три дни след, като изнесох в блог.lidis.blog.bg аватар данни за сайта в блог.бг.
.12.2012 14:40 - МОЯТ АВАТАР Автор: lidis Категория: Изкуство image
Прочетен: 373 Коментари: 12 Гласове: 32
Последна промяна: 01.12.2012 14:45

  image image

РАЗЯСНЕНИЕ ЗА АВАТАРА МИ

Бях споменала , че съм почтен член на Северните професионални фотографи от 5 години насам. Слагам си членската книжка за аватар. Тази книжка е постояно с мен, когато снимам, тъй като ми дава предимство за заснемане на обекти, които не се снимат.
Нещо, като разрешително. За да прикрия адреса си , написан в книжката, съм доукрасила членската ми книжка с награждавани мои фотографии за 2012г. Пристъпих към този открит акт, поради интригите и просташките изпълнения на група блогъри от блога, които доста малоумно и глупаво се опитваха да ме оплюят с коментари и постинги, създали специални блогове да уронват авторитета ми и името ми. Запазила съм техните коментари и ще ги пусна в отделен пост да се види и да се знае българската просташка маниполация в блога, включително и днес от същите.

Лидис



image

ПРЕВОД ЗА ТЕЗИ, КОИТО НЕ ЗНАЯТ И НЕ СА ЧУВАЛИ ЗА ТАКИВА ЧЛЕНСКИ КНИЖКИ И ЧЛЕНСТВО

Във фински природен фотографски съюз членове са само професионални фотографи, които работят, като фотографи. Целогодишно фотографите са в тясна връзка с програми и мероприятия на съюза. Вземат участие в експедиции, походи, тържества, участват в много конкурси и състезания със свои снимки , публикуват снимките им с предимства и т.н. всичко, което се върши общо с един проф.съюз и защитата му, както и защита на публикуваните ни материали се поема изцяло.Всяка година се излъчва снимка на годината, която е на стойност 20 000 евро. Наградата се връчва лично от президента.
Е, аз не съм печелила до сега годишна награда, но имам много публикации из списанията и алманасите за природата, както и награждавани снимки от вътрешни състезания от порядъка на 200, 100, 50 , 600 евро за снимка, зависи от снимката и мястото на класиране в конкурса.
Да се надяваме, че ще спечеля някога и годишна награда, да ви я лепна и нея в блога за аватар, та дано спрете с просташките си интриги и оплювания по мен в блога.
Съюза е нещо, като нашите Проф.съюзи. Работи и отчита съвместната си дейност с нас фотографите. Членството е скромно от 150 евро годишна такса.

Не вървите срещу мен с лъжи, интриги и оплюване по навик срещу мен и със самохвалствата си на начинаещи любители и на събирачи от нета на чужди снимки.
Професията си е професия.


Хакерстват и в професионалният сайт, като свалят на хората снимките и им пишат по български просташки манталитет съобщения по л.с  на развален гогле английски.
Същите боклуци са задръстили бг.нет с оплювания по мен с всякакви недопустими езикови определения мен и снимките ми. Спряха с хакерства и блог.lidis.blog.bg
Пак с цел и умишлено развяват снимките ми из блога, като техни, или с цел интриги и оплюване. Това са болните, това са българите, това са хората на Инвестор, които продължават подкрепяни от Инвестор да издевателстват из нета дълъг период с драстични просташки и малоумни
средства.
Многократно се писа по въпроса до Инвестор, без никакъв отговор...остава друго...
Да си понесат заслужените и подкрепяни деяния, които са не само просташки брутални и да си платят за всичко до сега към мен и към сайта на фините за нанесените щети. 
Аз съм писала много до Инвестор. Стотици писма...С писма не става, нито с постинги.

Блога на Инвестор си отглежда хакери, охранители не само на Била, но и на политиците и
журналистките,които пишат тук........и дружината им .....

http://lidislidis.blog.bg/novini/2013/01/09/za-shaikata-prestypnici-ot-bloga.1040317

image

 



Гласувай:
16



1. lidislidis - Ето сами се показват.... вече стана банално
02.03.2013 22:14
21:59 - velavela
21:34 - leonleonovpom
21:29 - velavela
21:22 - zlokuche
22:37 - zlokuche


цитирай
2. lidis - Безбройни са доказателствата за агресията на простаците
02.03.2013 22:37
http://lidis.blog.bg/lifestyle/2013/02/24/primeri-za-umishlen-neten-tormoz.1057406
цитирай
3. lidislidis - ИНВЕСТОР НЕ БИВА ДА БЪДЕ РАЗВЪДНИК НА ХАКЕРИ И КРИМИНАЛНИ ОТРЕПКИ!
03.03.2013 01:27
Дълъг период гледаме този филм в блога и изпълнителите му...
цитирай
4. lidislidis - Това, че НЕ си чувала за авторски права , е само за главата ти...
03.03.2013 01:54
velavela написа:
Крадла, откраднала си ги от мен.


Както и хакерствата и другите ти нарушения са за главата ти...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255743
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031