Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2013 14:07 - Tи, ли ?
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 4875 Коментари: 12 Гласове:
15

Последна промяна: 27.02.2013 20:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                Ти, ли?

Ти ли ще ме учиш, как да снимам?
Ти ли гроб ще ми желаеш?
Що да давам, що да взимам?
Ти ли с ""тебе"" ще ме смаеш?

Я, рови си там в боклука
...туй добре го знаеш...
не убивай свойта скука,
мен да каляш и мечтаеш.

Гледай своя гроб
и за чуждите не питай,
остани си вечен роб
и във лудостта си скитай...

Ти ли ще ме учиш да живея?
Ти ли смърт ще ми предричаш?
Не ме карай да се смея....
че на жив не ми приличаш....

27.2.2013г.


Този стих е написан по повод на  показните обиди и пожелания за смърт и гроб към мен от потребителка на блога, която прекали с обидите из блога по мой адрес...


image


Тази снимка е моя от миналото лято. Помествана е. Чайка рови в кофа за боклук е темата на снимкита ми. Името на снимката е "Бедност"– житейска, духовна, всякаква...
image
Още една от многото ми снимки на известни северни личности и поздрав с една песен от ""ада"" :)))) Подсетихте ме за тези мои снимки и плакати отпреди 5 години:)))))))))))
Това е Лорди носител на купата и наградата на Интервизия.Цял свят го знае... Спомних си и, че когато го представих в този блог, невежите ме обявиха за сатанистка;)))))))))))))))))))))))))))))))) Така им беше удобно и откъде да знаят за Лорди? Те си знаега за Азис, за други известни съвременни си техни певци тракийци, откъде, накъде ще знаят за Лорди?! Не им трябва, щом не е тракиец...няма чалга, няма тръпка....и щом не им е удобен, че и той не знае за тях!:) Не ги е и чувал! Няма как да го петнят, да му викат ""пияница"", ""луд"" и лош певец...остава да му викат без да го знаят, че е сатанист и аз, като го снимам, съм сатанистка задължително, сатанисти са и тия от Интервизията и целия свят са сатанисти и луди, само тракийците не са... Така е по тракийски обичай, да се плюе по всичко читаво и да се облива с мърсотия и интриги, така е и по цигански обичай...лъжи колкото щеш и простотия до шия, без интеграция....на никъде...Това е!Не се крие , тази истина , не може...света не е сляп.
Деградацията е пълна...А сега и смъртта ми желаят да не преча в блога на футуграфката и путесите“)))))))))))) Ами, всички ще умрем, бе! Няма смисъл да драпате да умирам предварително!:) И да умра моята дупка ще си запълня...а вашата ще зее и ще ви очаква– така казваше баба ми-българка...Мислете си и си желайте вашите си неща...Нета е за весело прекарване, а не за цигански интриги и борба на"" тракийки"" слаби и прости гладиаторки...с обиди и циганщина...Това е!:)

              image





Гласувай:
23



1. gosho568 - Браво!
27.02.2013 14:26
Точно такъв стих й подхожда на въпросната потребителка... Поздрави!


цитирай
2. lidislidis - Ами, далече стигнаха и тя и компанията й
27.02.2013 15:32
gosho568 написа:
Точно такъв стих й подхожда на въпросната потребителка... Поздрави!




Далече стигнаха и тя и компанията й да очернят с лъжи, интриги и гнусни груби думи...Доста просташки неадекватен подход за нетно общуване...Не им стигнаха обидите, изнасянето на личните м данни, спъването на лични работи в България, че сега и смърт ми желаят...Заслагали минуси, записали коментари от качеството си на какви??? На специалисти, на човеци? О, не! Деградирала история показна и налудничава! Писна вече на мнозина, този начин на просташко общуване ...Ще надделява с простотия!? Ще се вре в животе на непознати с лъжи и интриги, да се наложи, като каква и къде?!
цитирай
3. анонимен - Лиди, страхотна си!Очаквах да го ...
27.02.2013 17:08
Лиди,страхотна си!Очаквах да го направиш!Поздрави,скъпа:)
цитирай
4. lidislidis - Благодаря, ти!
27.02.2013 17:34
sulu написа:
Лиди,страхотна си!Очаквах да го направиш!Поздрави,скъпа:)


Поздрави от мен с песента на Лорди !:))))))))))))
цитирай
5. psixiatyr - Да не Ви прави впечатление!
27.02.2013 20:01
В този блог има много хора с психични проблеми. Не им обръщайте внимание!
Ако разгледаме българският нет, като цяло ще установим, че те са едни и същи болни хора из различните сайтове. Така намират поле да захранват илюзиите си и да се чувстват значими между здравите и талантливите хора. Агресията им е показна безпомощност и идва от заболяването им.
цитирай
6. lidislidis - Ей, ти май не се разбираш от думи!!!! Спри да пишеш клетви и минуси в блога ми!
27.02.2013 21:00
19:48 - axlaxl
21:47 - djani
Ама, че отвратителна работа! Ръгнала из блога да кълне и обижда хората!!!!!!!!!!
Давай още клетви, минуси и простотия!
цитирай
7. gosho568 - Lordi is THE BEST!!! ;)
27.02.2013 21:47
;))))))
цитирай
8. lidislidis - Няма смисъл на всичките ми стари постинги да слагате минуси по 6 бройки!:))))))))
28.02.2013 00:38
00:13 - coacoa11
27.02 23:26 - zlokuche

Не ви влизам в блоговете и този системен надпис на минуси от вас е смешен:))))))))))) Изпъквате, а???:))))))))))))))))))))
цитирай
9. zlokuche - Хем селяния, хем надута. . . . айде, ...
28.02.2013 02:23
Хем селяния, хем надута....айде, селото...и да пукнеш, само ще засмърдиш на изгнило лайно. Пука ми на черупката. Ай гилай!
цитирай
10. анонимен - Тези са от школата на гина пачаврата и валето йотовавава:))
28.02.2013 18:23
Не им обръщай внимание, умират оз злоба боклуците и пишат минуси. Луди и прости!!!:))
цитирай
11. totkata3 - Я, откачената лесидренска шизофреничка, пак се разпенла!
28.02.2013 18:58
анонимен написа:
ти си гнида, грозна и зла вещица, която трови живота на всички в блога!!!!
набий си го в тъпата тиква!!!!


Не е лесно да си спинозна и дърта шизофреничка...Тц, тц, тц! Няма ли кой да ти
сцепи болната глава, м? Изродка малоумна и проста!:((
цитирай
12. shao22 - За себе си ли говориш бабо гино? Гнуссссссссссс!
28.02.2013 20:42
анонимен написа:
ти си гнида, грозна и зла вещица, която трови живота на всички в блога!!!!
набий си го в тъпата тиква!!!!


Оооо, мърцино проста, о, мангалко гнусна! А пръсни се циклофреничко тъпа ! Гнзссссссссссссс! Пачавра проста и болна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3270017
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930