Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2013 19:22 - ЖИВОТ НА СЕВЕР
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 3334 Коментари: 13 Гласове:
17

Последна промяна: 18.01.2013 02:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
 СНИМКИ И СТИХ  SIRKKAVAARA  LIDIYA  

  13.01. 2013

image

image
image
image
Живот на север
минус 30 градуса 13.01.2013г.

Не ме питай защо снега боготворя
и как при тези градуси живея.
С насладата и в чиста красота
 щастливо  песните си  пея...

Съдба. Навикнала съм на това
и друго не умея...
И, ако някога умра,
пак искам да съм с нея...

С красивата човешка чистота
с величествената природа,
без грам душевна суета...
във снежните прегръдки на народа

дарил ми много топлина.....
Далеч от злоба и несгода
от алчност и от простота,
""немила между свои  да бродя""

Не искам даже и в съня...
Дори и двеста пъти да се преродя,
пак тук ще дойда при снега,
да пея песните си с чистота.

Далече от смирение на роба
от хорската злина и суетня...
Животът ми сега e, не e проба
и сраснал е със мойта свобода.

Съдба...Да върша друго, аз не мога
освен в живота с топлина
през севера да бродя и да ми бъде той земя......
Това ми стига. ...Друго от живота аз  не ща....

Този стих е много искрен и написан по повод на въпроси и упреци по мен от някои представители на грешно мислещите ""родолюбци"" без чест от блога. 


Тагове:   снимки,   стих,   foto,   лидис,   stih,   lidis,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zlokuche - Дежурната кенефна поезия и омазани ...
17.01.2013 20:28
Дежурната кенефна поезия и омазани колажи с крадени снимки. Тъкмо бяха почнали да ми липсват.
цитирай
2. gosho568 - Снимките са повече от уникални!
17.01.2013 20:41
Завистниците от блога, като Аксела и Злокуче (Кроткалка) отново слагат минуси от ЗАВИСТ! Хахаха Толкова са откачени, че не могат да се съвземат от злоба!!!
цитирай
3. gosho568 - Това на снимката, Лиза ли е?
17.01.2013 20:49
Не мога да я разпозная с това облекпо, а й изглежда променена! ;)))
цитирай
4. ivesa - Бъди щастлива,Лидис!
17.01.2013 20:49
Това си е твоята жизнена позиция.Това е твоят личен избор.Поздравления за стихотворението!:)
цитирай
5. lidislidis - Ами побъркани от злоба...това са.
17.01.2013 20:55
20:27 - zlokuche

Висят в блога денонощно и показват диагнозите си без да се усещат, като непрекъснато и неадекватно ръсят ЛИЧНИ ОБИДИ И МИНУСИ! ОТКАЧЕНА РАБОТА!!:)))))))))))))))))))))))))))
НИКОЙ НЕ ИМ Е ВИНОВЕН ДА ИМ ТЪРПИ МАЛОУМНИТЕ ЛИЧНИ ОБИДИ!!!! ДОКОГА МОДЕРАТОРИТЕ ЩЕ СИ ЗАТВАРЯТ ОЧИТЕ И УШИТЕ ПРЕД ТОЗИ БОЛЕН ПОТРЕБИТЕЛ В БЛОГА???ТОВА ОБЩУВАНЕ ЛИ Е?????СИСТЕМНО СИ ПОВТАРЯ ЕДНО И СЪЩО ИЗРЕЧЕНИЕ!!! И ВЛИЗА В КОНФЛИКТ С ПОТРЕБИТЕЛИТЕ.
цитирай
6. lidislidis - Да това е Лиза. Има ги същите снимки и в сайта ми.
17.01.2013 21:07
gosho568 написа:
Не мога да я разпозная с това облекпо, а й изглежда променена! ;)))


Снимката е от преди дни. Качих и една есенна да видиш, че не е променена.:))
цитирай
7. lidislidis - Всеки си има един живот и жизнена позиция.
17.01.2013 21:12
ivesa написа:
Това си е твоята жизнена позиция.Това е твоят личен избор.Поздравления за стихотворението!:)


Аз не се срамувам от моя и от позицията си. Не ме интересуват другите хора с други живота и позиции. Нито ги упреквам, нито им завиждам . Всеки човек е индивидуален.Мен моят живот ми стига и достатъчно съм заета с него, за да се занимавам с живота на други да ги обсъждам, защо? Моята оценка си е за моя живот...:)
Поздрави от мен и благодаря за коментара! Приятна вечер!
цитирай
8. gosho568 - ХАХАХА
17.01.2013 21:48
zlokuche написа:
Дежурната кенефна поезия и омазани колажи с крадени снимки. Тъкмо бяха почнали да ми липсват.

Най-добре ще е да си вземеш синьото "Порше" в Германия, да натовариш Акселата и тайфата в него и да заминете в африканската джунгла при маймуните!!!
цитирай
9. анонимен - Няма да стане! Той няма книжка за управление на МПС.
17.01.2013 22:19
gosho568 написа:
zlokuche написа:
Дежурната кенефна поезия и омазани колажи с крадени снимки. Тъкмо бяха почнали да ми липсват.

Най-добре ще е да си вземеш синьото "Порше" в Германия, да натовариш Акселата и тайфата в него и да заминете в африканската джунгла при маймуните!!!


Кой побъркан има книжка, освен жълта?
Иначе идеята е добра! Този простак побъркан с компанията си писна на всички в блога! Хем прост, хем побъркан! Метнал се на майка си. Тя го държи в блога. Ама ще го загуби скоро, така ми мирише!:)) Вони много! Не се издържа.
цитирай
10. didoignatov - Поздрави, Лидис!
18.01.2013 09:44
И снимките и стихото са супер. Прави това, което можеш... все ще се намери кой да не те харесва ;-)

Поздрави!
цитирай
11. lidislidis - Благодаря за коментара, Дидо!
18.01.2013 17:33
didoignatov написа:
И снимките и стихото са супер. Прави това, което можеш... все ще се намери кой да не те харесва ;-)

Поздрави!


Не страдам от мания някой да ме харесва от блога!>)))
Аз съм си аз, те са си те...всеки си има един живот и да си го живее, както си разбира, без да се вмества и да учи другите как да живеят, според негови виждания.... Всеки е индивидуален и преценките за личния му живот от блогъри е най малкото смешно...
Радвам се, че хареса снимките ми и споделените ми искренни мисли в стих форма.Поздрави с много любов!>)))
цитирай
12. ivesa - Точно така,Лидис,
19.01.2013 09:34
всеки човек е неповторима индивидуалност и сам трябва да управлява живота си.Не е нужно да коментира живота на друг човек,ако самият човек не го е помолил за това.Вманиячаването за харесване е абсолютно излишно и погрешно.Хубавото си е хубаво,то не може да не се види и да не се оцени от имащите очи да гледат.Поздрави и приятен ден!:)
цитирай
13. gosho568 - Дано ти е харесал днешния цирков театър "Доган", Лидис!
19.01.2013 16:11
Защо ли ми прилича на обстановката в блога - война за първата страница, криминални деяния и най-вече жажда за слава!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3268118
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930