Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2012 23:38 - до Инвестор.бг Моля за изтриване на потребителите с никовете и коментиралите ги тъй като са в нарушение на всички норми и правила в блога и закона
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2641 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 06.11.2012 01:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/21/evoliuciiata-na-edna-kradla.957035

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/21/avtoportret-na-

kradis.956865http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/16/pak-kradeni-snimki.954503


http://zlokuche.blog.bg/izkustvo/2012/05/11/lainata-ne-smyrdiat-na-temenujki.952480

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/06/protest-chrez-nasirane.950103

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/02/ludis-veselba.948761

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/01/kak-ludis-si-niama-poniatie-ot-fotografiia.948314

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/08/15/brakonierstvo-v-rezervata-na-talasymite.988667

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/09/21/prikazka-za-kiflata.1001830

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/09/23/za-luksoznite-finlandski-kenefi.1002433

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/09/24/chii-e-nai-dylyg.1002901

http://miuenski.blog.bg 
нов блог на Томи Томов , zlocuche с цел публични интриги и опюване

http://alllyalllyallly.blog.bg 

http://alllyallly.blog.bg/zabavlenie/2012/01/09/hodih-do-finlandiia-za-da-otkradna-snimkite-na-ludata-profes.879562

като създадени блогове в който всеки пост е с тема оплюване публично на блогър, в частност мен, както и коментарите й в блог.бг в постингите на съблогеите, където е станало практика агресията и заканите, цинизмите , изнасянето на личните ми данни и оплване на семейството ми.

KАКТО И ТЕХНИТЕ ПОДСТРЕКАТЕЛИ  с коментарите си из цял блог и установено и явно подстрекателство и събиране на информация с цел вреда и  публично оплюване
на потребителите в сайта и в частност мен, работата ми и семейството ми. Създаване на изкуствени спънки за нас по български национални ведомства и инстанции. Например НОЙ,
Общини по местоживеене, Районни Полицейски Управления и др. ведомства и официални инстанции, от където набират данните ни служебно и злоупотребяват с тях публично...и ни създават проблеми и проблеми на семействата ни...

angpiskova.blog.bg

kapitannemo.blog.bg

yotovava.blog.bg

за системно нарушение от позицията на служебни лица с привилегии в блога. Събиране лични данни и разпространението им с оплюване от страниците на блог.бг, самонапомпване на гласове, посещения на инстанции в България за извличане ЕГН, адреси, имена и злоупотреби с тях срещу потребители на блога, интриги, лъжи, вулгарен и циничен език, нетно преследване с цел оплюване и нанасяне вреда на блогъри от страниците на медията ви, което продължава доста дълъг период...
Създали са блогове специално с тематика обиди, вулгарности и интриги в тях и коментарите под тях и из целия блог. бг . коментарите им са еднотипни вулгарни и обидни срещу потребителите и в частност мен и семейството ми, което замесват нарочно и показно с цел тормоз и лъжливо злепоставяне публично.
 4. alllyalllyallly - Марче, ако се правиш на някой друг ...
08.10 12:48 Марче, ако се правиш на някой друг задължително е да си с друга снимка! Но когато си ЛИДИЯ от Финландия, а се представяш за млада 30 годишна жена със снимки на Даниела, вече е меко казано психария:)
Все едно аз да кажа, че снимките на дъщеря ми са мои:))
Ако си фейк, бъди фейк, ако си реалне, покажи себе си...но никога не съм използвала снимки на красавици които да внушават на някой, че това съм аз!
Моля те мисли като разсъждаваш!
Друг , който ползва чужди снимки а е себе си е полигор! Истинската му визия е просто неописуема!:)
Човек трябва да има смелостта да застава с лицето си зад всеки безумен коментар и да отговаря със самоличността си зад всяка обида.
Мога да кажа всяка написана тук дума като те гледам в очите:) Заставам зад всяка написана дума и отговарям за написаното..
Но да пишеш, че ми пращаш роднини да ме закопаят под земята и да пишеш че дъщерите ми са проститутки, както и аз самата...ае да си дойдем на думата! БАбичка с вид на втасало тесто няма как да ме засегне...! Освен това и тотален идиот! Чакам да прочета още нещо цветущо за мен и децата ми и да си извадим всичко на показ:))) Аз нямам проблем да покажа сама всичко...а лудка дали ще иска да разберем още истини за нея....:)? Ще и покажа какво са мутренски похвати и какво е да те извадят на показ, защото си го просиш от години!!!
  цитирай

 alllyalllyallly - Лудка знае коя е:)
08.10 12:11 mar866 написа: коя е Даниела?

Най-тъпото нещо е да се предтавяш със снимка на роднините си! Колко му е да и драсна 2 реда на Даниела? Дали знае Лудка какви ги върши в мрежата? Далие наследствена лудостта им?
  цитирай

alllyalllyallly - Даже цяло финландско село:))
24.09 19:45 krotalka написа: Сега, когато е почнала работа(интересно, кога ли ходи на работа, като по цял ден виси в блога и дебне, кой какво е писал?!?!), ще си построи замък.
  цитирай
  5. kamosutrov - А според мен
25.09 11:11 и тези снимки са крадени. цитирай
  6. kamosutrov - Привет
25.09 11:14 Виж статистиката на гласувалите и посетилите този блог и си направи сметка, колко акаунта има Хисарския Йети. цитирай
  7. zlokuche - Сава, Снимките не са крадени. Поне ...
25.09 12:31 Сава,

Снимките не са крадени. Поне не всички. По омазването и EXIFите си личи почеркът на Лудка. Статистиката и сметките си ги направих вече. Всичките хисарски никове ги има в твоя списък :)

Ама айде, важното е по кабела да тече електричество! цитирай
  8. tili - Е, преди години беше показала
29.09 16:51 пак някаква къща с басейн. И си беше напускала километричен монологичен диалог с 5-6 от профилите си. В смисъл, че всички тукашни боклуци й завиждали на високия северен статус. А, и щеше да издава някаква стихосбирка на Полигор. Тогава бяха влюбени. :)))))))) Нищо ново, просто явно гроздето е кисело. То си личи и по минусите тук - значи поне 10 профила. Истинско богатство:))

14. tili - Какво ли ще стане с
24.09 15:52 "възпитателката" ако направим и изпратим на работодателя й един групов колаж от най-цветистите й ругатни и клетви като коментари и на лични?
Не зная защо тази безличност си въобразява, че е недосегаема във Финско!
  цитирай
  15. alllyalllyallly - Според мен е пенсионирана по болест(психична).....
24.09 16:53 tili написа: "възпитателката" ако направим и изпратим на работодателя й един групов колаж от най-цветистите й ругатни и клетви като коментари и на лични?
Не зная защо тази безличност си въобразява, че е недосегаема във Финско!
zlokuche - Голите претенции са едно, да се о...
17.05 01:12 Голите претенции са едно, да се опитва човек като Тъпата Крадис да блести с чужди снимки и, хванат ли го натясно, да вика "Дръжте крадеца!", си е чисто безочие.
  цитирай
krotalka - Не се хаби!
21.05 20:26 Хвърлил си толкова труд, за да доказваш нещо, което е известно на всички!

  8. lidislidis - non koments
12.10 00:28
10.10 00:43 -Весело омазани снимки. Харесаха ...

от: zlokucheЗа постинг: ОЩЕ ЕДИН ЩАСТЛИВ ДЕН!

Весело омазани снимки. Харесаха ми, всичките са като вапцани с повръщано. Свършиха ли ти крадените, та пак се напъваш да "снимаш"?

Одобри | Изтрий


10.10 23:48 -И на мен ми релаксира. . . . сфинкт...

от: zlokucheЗа постинг: ОЩЕ ЕДИН ЩАСТЛИВ ДЕН!

И на мен ми релаксира....сфинктера.

Одобри | Изтрий


11.10 23:39 -да бе, кой да те ревнува. . . с торб...

от: zlokucheЗа постинг: НЕ МЕ РЕВНУВАЙ, МОМЧЕ...

да бе, кой да те ревнува...с торбичките под очичките...я кажи, голи пор или рустамчо? цитирай
Редактирай | Изтрий   9. lidislidis - 20:26 -колаж с крадена снимка и с...
13.10 20:33 20:26 -колаж с крадена снимка и собствено ...

от: zlokucheЗа постинг: ОБИЧ В ЕСЕН

колаж с крадена снимка и собствено повръщано, гарниран с омазани поезми...



Гласувай:
16



1. lidislidis - Доста дълъг период е злоупотребата им умишлено
04.11.2012 23:46
Покровителството Ви към тях в случая за нанасяне на оплювания , разпространение на лъжи и посегателства над личните данни преследване на членове от семействата, ругатни, псувни, закани от страниците на медията ви , няма да им помогне. а се явява официално подстрекаване за извършване на умишлените им системни нарушения.
цитирай
2. rumero - Велик е този, който не поглежда н...
05.11.2012 22:16
Велик е този,който не поглежда надолу!!!Ти имаш всичко,за което само мечтаят тези,които те плюват!Просто не слизай до тях,няма смисъл.Успешна седмица за теб...
цитирай
3. lidislidis - Поздрави, Румеро!
05.11.2012 22:34
rumero написа:
Велик е този,който не поглежда надолу!!!Ти имаш всичко,за което само мечтаят тези,които те плюват!Просто не слизай до тях,няма смисъл.Успешна седмица за теб...


Доста време не поглеждах и мълчах...но граница си има всяко посегателство и умишлен тормоз, който прераства от страниците на този блог върху членовете на семейството ми, работата ми и умишлени криминални прояви вършени от тях с цел пакостене в България...което няма да се размине ненаказано, колкото и да са лансирани подкрепяни за изявите им...Има факти, които не могат да се премълчат.
Благодаря ти! Приятна седмица и за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3270403
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930