Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2012 18:01 - ОЩЕ МОИ СНИМКИ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 3039 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 12.05.2012 00:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image
image image
тази снимка стана чудесна и много си я харесвам.
image
                   image

image
 Съблогъри и съблогърки,този постинг е провокиран от наглостта, цинизма на блогър с ник zlocuche правилно определил себе си за пес, но съгрешил, като "поръчкаво" от катана и някаква си от ловешките села али с лъжи и цинизми посещават блога ми и тенденциозно с интриги плюят по името ми, забравили, че аз не съм кучка, нито от ловешките села, нито пък крада снимки от нета и статии за фотографията.Боси и голи фотографски и в социално ощуване неграмотни, сплитат интриги месеци по мен и снимките ми в постинги и блог направили за това оплюване с цел.
Няколко пъти се оплаквах ,на Инвестор, но под крилото на катана те са непокътнати...
Ако Инвестор не вземе мерки по циничните им и неадекватни без причина или провокация от мен към тях постинги по мой адрес, ще бъда принудена да потърся правата си срещу Инвестор от където покровителствани посочените дълъг период оплюват името ми с всякакви неадекватни интриги и лъжи. Казах и всички знаете, че аз съм тук и в целия нет с Личното, фамилното и арт името си. Не съм кучка, клечка , алявава от ловешко и т.н...
Доста търпях , като мислех, че ще престанат с лични нападки обиди и цинизми, но уви!
Явно пред себе си имам нагли, деградирали, или болни хора, които се забавляват с това да обиждат и лъжат и мародерстват из нета. Стигна се до там, че катана ме обвява, че не пиша от профила си аз, ами пишел и снимал друг!? Звучи, като халюцинация, ако не беше написана тенденциозно след изнасяне на личните ми данни и всякакви спънки от него и алиали дълъг период.
Твърдят в ника си на зли кучета , че тези снимки, снимани от апарата ми , не са снимани от мен!? От кого? От йотовава? От алли, от кроталка? компанията, която сипе интриги и сее злоба из блога.
Моля, Инвестор да обърне внимание на посочените от мен потребители, като "непотребители" в общуването си с лъжи, създаване интриги в коментари и цели блогове цинични и агресивни спрямо мен и други потребители в блога.
Извън блога имам заведено следствено производство за това им деяние с ответници катана и двете "фоторафки", но явно , ако не се спре аресията им в блога ежедневно, непровокирана от мен , ответник ще стане и Инвестор. Може би това е целта, да им плати делата Инвестор, от чиито страници свободно и покровтелствани ми сипят наказуеми от конституцията деяния с цел лични обиди и оплюване с цинизъм работата ми, живота ми и все.
Готова съм да отстоя всяка своя снимка и дума в блога и пред съда , където му е мястото и в блога с оригиналлите на поместваните от мен материали.
Ето  няколко примера от гнусотията на блогването им
10.05 21:06 -
Хахахаха. . . и ти си една фотографка ...

от: zlokuche За постинг: ТЕМЕНУЖЕНИ НОЩИ

Хахахаха...и ти си една фотографка с крадените ти снимки... Одобри | Изтрий 08:15 - ха ха......

от: alllyalllyallly За постинг: ТЕМЕНУЖЕНИ НОЩИ

ха ха......
Одобри
| Изтрий 13:24 - Ха-ха
12. ketcakuatl - ЛУДАТА ТЪПИС
13:56 Сега ще и прасна един минус в гъза...
Katana с интригите си ме обявява че съм фейка и обработва съблогерски с лъжи, както винаги "ИЗСЛЕДОВАТЕЛИ"  от блога с цел оплюване името ми в коментари на boristodorov56 в блога съвсем нагло и целенасочено .
Блог на злокуче са създали с елементарни лъжи и пак плюене по името и работата ми с цинизми и неподплатени ЛЪЖИ за снимките ми. Списват с тенденция и ИНТРИГА 
http://boristodorov56.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/05/10/epistolarnite-mi-opiti-za-vryzka-s-moderatorite-eshibicionis.952013
 
13.
boristodorov56 - Ще отговоря на двата фейка - xloranphyl и lidislidis
11:20 Ако вие докажете по подходящ начин, че не сте тролски фейкове - ще ви се извиня!

Хloranphyl - мамин-татин - обикновено не трия анонимни, но тролове - винаги. Теб те трия защото си от блога, а не смееш да свалиш маската, тъй като градиш друг имидж в друга регистрация.

Вие сте безлични семпли двуличници - ако ще и 100 профила да си направите. цитирай
  14. lidislidis - Съжалявам, Боре, че пак интриги се плетат
12:35 Удостоверявам, че ник lidislidis e на Лидия Сиркавара, зареистриран е с финска ел. поща и от него пиша само аз Лидия. Господин Здравко Здравков може да потвърди това, въпреки, че всички виждат поредната лъжа и интрига пак от свободните поети върху мен...Смятам, че грешиш и държа да ми се извиниш, щото ми писна с интригите ви в блога без поводи!
Приятен ден!
    15. katana - Къде е регистрацията не е доказателство.
12:42 lidislidis написа: Удостоверявам, че ник lidislidis e на Лидия Сиркавара, зареистриран е с финска ел. поща и от него пиша само аз Лидия. Господин Здравко може да потвърди това, въпреки, че всички виждат поредната лъжа и интрига пак от свободните поети върху мен...Смятам, че грешиш и държа да ми се извиниш, щото ми писна с интригите ви в блога без поводи!
Приятен ден!
Примерно, разностилието в писането. Стереотипни правописните грешки, които правят едни писачи в едни блогове, а се повтарят в други блогове.
Абе, що прилагате стари номера от селски вечеринки? Какво си въобразявате, че сме хванати от гората
    19. zlokuche - Яяяяя, Лудата Тъпис и тук е срала.
15:33 Лидис, това още опити за протест чрез насиране ли са?
Повече по въпроса тук:
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/01/kak-ludis-si-niama-poniatie-ot-fotografiia.948314
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/06/protest-chrez-nasirane.950103
http://zlokuche.blog.bg/izkustvo/2012/05/11/lainata-ne-smyrdiat-na-temenujki.952480
 20. lidislidis - този профил също е създаден умишлено с цинизми и лъжи срещу мен в блога
15:45 zlokuche написа: Лидис, това още опити за протест чрез насиране ли са?
Повече по въпроса тук:
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/01/kak-ludis-si-niama-poniatie-ot-fotografiia.948314
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/06/protest-chrez-nasirane.950103
http://zlokuche.blog.bg/izkustvo/2012/05/11/lainata-ne-smyrdiat-na-temenujki.952480

пак от катана , али и приятели и йотовава в сянка. Смятам, че е под нивото на всеки нормален човек да се занимава с такива "забави" в блога. Умишлено и глупаво по просташки, с глупави заключения без знания за фоторафия, а с цел ИНТРИГИ И ЛИЧНИ ОБИДИ С ЛЪЖИ !
Не съм на нивото на тези  циници и блога не е място да се демонстрира злобата и неадекватността им. Това са системни методи на прости, злобни хора, които нямат място в нета.Клюки, интриги поднесени просташки с цел и системно...
Снимки, текст на поста и видеоклип Sirkkavaara Lidiya Lidis

image





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - агресията на този потребител продължава ...неадекватно
11.05.2012 18:30
18:23 - zlokuche
дина oстаналите данни в съда
цитирай
2. lidislidis - коментар на злокуче
11.05.2012 18:53

15:45
zlokuche написа:
Лидис, това още опити за протест чрез насиране ли са?
Повече по въпроса тук:
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/01/kak-ludis-si-niama-poniatie-ot-fotografiia.948314
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/06/protest-chrez-nasirane.950103
http://zlokuche.blog.bg/izkustvo/2012/05/11/lainata-ne-smyrdiat-na-temenujki.952480


пак от катана , али и приятели. Смятам, че е под нивото на всеки нормален човек да се занимава с такива "забави" в блога. Умишлено и глупаво.
цитирай
3. troia - Здравей Лидис,
11.05.2012 21:16
теменужките са любимите ми цветя. Красиви снимки.Толкова са малки, а с прекрасни цветове. Приятна вечер!
цитирай
4. lidislidis - Блаодаря за коментара, Троиа!
11.05.2012 22:20
troia написа:
теменужките са любимите ми цветя. Красиви снимки.Толкова са малки, а с прекрасни цветове. Приятна вечер!

Причтна вечер с теменужен аромат!:)
цитирай
5. gosho568 - Страхотни снимки с перфектно качество!
12.05.2012 00:42
Поздрави и хубава вечер! :)))
цитирай
6. lidislidis - Благодаря, Гошо!:)
12.05.2012 00:44
Приятна вечер и на теб!:))
цитирай
7. анонимен - От тъ апът тия негодници тодоров и ...
12.05.2012 15:06
От тъ апът тия негодници тодоров и катаната, ма?
цитирай
8. lidislidis - ПРОСТАШКИТЕ НАПЪНИ ПРОДЪЛЖАВАТ С МИНУСИ И ЛС
12.05.2012 20:30
20:03 - zlokuche
18:27 - zlokuche
18:09 - zlokuche
18:03 - zlokuche
14:54 - zlokuche
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3271017
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930