Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2012 21:35 - ОЩЕ "КРАДЕНИ" СНИМКИ !!! КЪДЕ СА ИЗСЛЕДОВАТЕЛКИТЕ ?
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 4534 Коментари: 18 Гласове:
12

Последна промяна: 20.04.2012 00:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Само  необразовен, смахнат и  тъп глупак, който не само, че не е бил на север, но и не е чел за севера , може да твърди, че тук има само бели мечки, а няма змии, папагали, гущери, щъркели,лястовици  и т.н. В Хелзинки има щъркели живи.
Има истински има и добре направени изкуствени . Т.е сценични има и живи има.

Има в изобилие всякакви животни и птици, свободно и ,като домашни любимци ,тъй като средата е уникално природно чиста и хората могат да си позволт да си купят редки домашни животни или да им се любуват и да си ги снимат . Фините са на едно от първите места по света по  пътешествия. Постоянно пътуват до екзотични местенца на света, тъй като също могат да си го позволят. В голямите градове има живи кътове в паркове и оранжерии, където на площи от десетки декара в естествена среда и между естествени насаждения живеят тропически птици и животни. Утре например съм поканена на изложение на  редки екземпляри змии домашни любимци, където да снимам.
 

image
Този игуан се казва ИПИ и е собственост на синът ми и приятелката му. На 8 години е.Жив игуан и доста добре гледан в терариум от 36кв.м. с шадраванче и душ с камъни и растения. Дълъг е 1, 60 м.
снимала съм го с кеф със старата си фотокамера:)


image



Това е Вагнер южноафрикански и мой
УТРЕ ЩЕ ВИ НАСНИМАМ ОЩЕ "КРАДЕНИ" СНИМКИ НА ЗМИИ ОТ ЕДНО ИЗЛОЖЕНИЕ.
П.П.
Този мой постинг е отговор на  вулгарните коментари и постинг както и на многобройните подобни писани с умисъл, заплахи и в НАРУШЕНИЕ ПРАВИЛАТА НА БЛОГА И МОЙТЕ, КАТО ПОТРЕБИТЕЛ

http://exorcism.blog.bg/hobi/2012/04/19/zagadka.942314 





Гласувай:
18



1. mrgreen - хубаво
19.04.2012 22:19
Всичко разбрах, но обидите? Почти навсякъде където надникна има от последното.. Разочароващо - слънце сайт: (. Все пак снимката с игуаната е добра.
цитирай
2. lidislidis - За обидите си има ответници, които месеци наред нарушават правата на сайта
19.04.2012 22:26
[quote=mrgreen]Всичко разбрах, но обидите? Почти навсякъде където надникна има от последното.. Разочароващо - слънце сайт: (. Все пак снимката с игуаната е добра.[/qu, ote]

и в частност моите с доста груби , елементарни думи и похвати. Умишлено и нарочно петнат името ми, професията ми и дори личнит ми живот и семейство.
цвлта им е оплюване по български клюкарски обичаи , тъй като така са свикнали .
В живота им и в блога, което е жалкото за самите тях..
.http://exorcism.blog.bg/hobi/2012/04/19/zagadka.942314
цитирай
3. lidislidis - СПОРЕД МЕН ТОВА Е УМИШЛЕНО И ГРУБО ВМЕШАТЕЛСТВО
19.04.2012 23:57
В НЕТА , БЛОГА ЗА ДА СЕ ВРЕДИ УМИШЛЕНО НА РАБОТАТА И ЖИВОТА МИ.
ВМЕШАТЕЛСТВА С ЦЕЛ ОПЛЮВАНЕ НА ЛИЧЧНОСТТА С ЦЕЛ ВРЕДА НА БЪЛГАРИН ЖИВЕЕЩ И РАБОТЕЩ ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ, НО С ИМЕ И ЦЕНЗ . ЗАПЛАХИТЕ И ПОДРОБНОСТИТЕ, КОИТО СЪМ КОПИРАЛА ОТ НОВА ГОДИНА НАСАМ, ЩЕ ИЗНЕСА В НЯКОИ СЛЕДВАЩ ПОСТ ДА ПРЕЦЕНЯТ ВСИЧКИ ДЕЯНИЯТА НА ТРОЙЦАТА ОТ БЛОГА, КОЯТО СЕ ГАВРИ НЕ САМО С МЕН СЪС СЪЩИТЕ ЦЕЛИ, НО И С ДРУГИ ПОТРЕБИТЕЛИ, ПРЕДИ ДА ПРЕДПРИЕМА ОКОНЧАТЕЛНИ ДРУГИ МЕРКИ.
цитирай
4. rustam - Привет, Лидис!
20.04.2012 12:36
Очевидно, някои големи специалистки във фотографията сичатат, че във Финландия папагали не могат да живея!
Ами какво друго да ни предложат подобни селски були, като освен панелката в края на София, друго, освен родното село в Балкана не са виждали.
Скоро и тях ще изпратим по живо, по здраво. Както сме изпращали куп още други глупаци и некъдърници!
Поздрав за позицията!
цитирай
5. mar866 - ИЗСЛЕДОВАТЕЛКИТЕ са с БАН!
20.04.2012 14:07
чакай ги да скачат от нови профили, пък после нека разправят, че им било все едно дали ще са на първа и че са НЕблогърки;))))
цитирай
6. dolsineq - Досега само цветя съм снимала, но с ...
20.04.2012 14:10
Досега само цветя съм снимала, но с този игуан ме "запали" и аз да посетя зооградината утре...:)
цитирай
7. ketcakuatl - СЕВЕРНАТА УФЦА
20.04.2012 17:30
Лудата Лидис, кой не е чувал за нея? Кога ще се гръмнеш по примера на финландските ти приятели? Много се бавиш нещо.
цитирай
8. lisa19 - Здравей лидис.
20.04.2012 20:41
Много хубави снимки. Като истински са. Питая особени чувства към Финландия, особено към един човек от мъжки пол. Лидис, престани да се занимаваш с претенциите на хората. Не знам защо имат такова отношение към теб, наистина нямам представа, но не ми казвай нищо тук. И снимките са ти добри, стиховете също ми харесват. В блог.бг постоянно има конфронтация, на някой все не му е удобно, некомфортно и подобни. Не сме тук, за да се харесваме, всеки пише и все ще се намери някой да те нарече с някакви епитети и сравнения, които според мен не са думи за казване на такова обществено място. На който не му харесва да не те посещава или не пише в блога ти. Обидите, както и недостойните подмятания не са на почит от никой, но е факт, че хората го правят и то за свое удоволствие. Това за мен са жалки хора, но си патят други, които не заслужават това. Групи, групички... Алъш вериши. Всъщност една голяма глупост. Приятна вечер лидис :)
цитирай
9. lidislidis - Привети, Рустаме!
20.04.2012 22:13
rustam написа:
Очевидно, някои големи специалистки във фотографията сичатат, че във Финландия папагали не могат да живея!
Ами какво друго да ни предложат подобни селски були, като освен панелката в края на София, друго, освен родното село в Балкана не са виждали.
Скоро и тях ще изпратим по живо, по здраво. Както сме изпращали куп още други глупаци и некъдърници!
Поздрав за позицията!


Да, така е. Знаеш много добре, че 6 години не съм учила някого нито на фотография , нито на други неща и не съм изпъквала с живота си. Много пъти ми е било смешно различните гледни точки на много блогъри, но не съм се нахвърлява с лъжи, интриги и измами срещу никого. Не съм трила ничий блог , за да блесна. Моят блог не беше изтрит от модерация, а от съшите компания Чу, които сега правят по- големи вечеринки , като събират из нета , де що видят данни за мен, фалшифицират ги и ги разпространяват из блога , под вид на груби постинги с вулгарни коментари от тях. Което е наказуемо не само от блог.администрацията, а и от конституцията. Размахването на мои снимки, копирането им и публично и демонстриране на просташка наглост също. Лъжи, интриги, клюки...това е присъщо на елементарните хора . 6 години никой не ми разпространи телефона и адреса от блогерите на блог.бг, а сега се демонстрира най-безочливо и престъпно показно.
ЦЕЛТА Е ДА СЕ ОТКАЖА ДА ПИША за да се наложи "фотографката им йотова"
На никого не съм изследвала и снимки публикувани в блога, тъй като съм насно със законите в нета и нямам морал на селска кл'карка.
В този блог няма будали и прости хора, та простаци да ги обработват...
Смешни станаха с тези постановки от селски вечеринки...
Поздрави и спокойно блогване!:)
цитирай
10. lidislidis - Здрасти, Маре!
20.04.2012 22:34
mar866 написа:
чакай ги да скачат от нови профили, пък после нека разправят, че им било все едно дали ще са на първа и че са НЕблогърки;))))

Цял ден бях заета с работа. Сега чета , че дружина сбира, чужди снимки да търси и изследва :)))))))
цитирай
11. lidislidis - Здравей , Долцинея!
20.04.2012 22:38
dolsineq написа:
Досега само цветя съм снимала, но с този игуан ме "запали" и аз да посетя зооградината утре...:)

Радвам се, че те подсетих да снимаш животни. Снимката ми с игуана не е от зоопарк и блогерите , които четат блога ми са виждали постинги и картички с игуана на сина ми в блога.
Не обичам да снимам животни от зоопарка, тъй като ми навяват тъга, че не са свободни.
Поздрави!:)
цитирай
12. lidislidis - Благодаря, ти за коментара
20.04.2012 22:47
lisa19 написа:
Много хубави снимки. Като истински са. Питая особени чувства към Финландия, особено към един човек от мъжки пол. Лидис, престани да се занимаваш с претенциите на хората. Не знам защо имат такова отношение към теб, наистина нямам представа, но не ми казвай нищо тук. И снимките са ти добри, стиховете също ми харесват. В блог.бг постоянно има конфронтация, на някой все не му е удобно, некомфортно и подобни. Не сме тук, за да се харесваме, всеки пише и все ще се намери някой да те нарече с някакви епитети и сравнения, които според мен не са думи за казване на такова обществено място. На който не му харесва да не те посещава или не пише в блога ти. Обидите, както и недостойните подмятания не са на почит от никой, но е факт, че хората го правят и то за свое удоволствие. Това за мен са жалки хора, но си патят други, които не заслужават това. Групи, групички... Алъш вериши. Всъщност една голяма глупост. Приятна вечер лидис :)


Да, повече от грозно е, че хората правят гнусни престъпни неща с думи и постинги в нета. Тъй като всичко писано в нета остава...за свидетелство срещу тях.
Някои разчитат, че по този начин ще се наложат и ще спечелят вниманието на блогърите. Не, ще си спечелят съдебни неприятности, тъй като не е само нетно нарушение.
Благодаря, ти за коментара! Желая ти приятни мигове в нета и почивните дни!:))
цитирай
13. lisa19 - 7. ketcakuatl
20.04.2012 23:01
Видях те, но си премълчах, защото си помислих, че написаното от теб е някакво недоразумение. Ако нямаш нищо против Лидис все пак е жена, а сравнението с "Уфца" не ти подхожда. Имах друго впечатление и мнение за теб и не, че трябва да ме учудват подобни творения като твоето в случая. Какво и предлагаш - да се самоубие ли? Защо? Въз основа на какво тези мисли блуждаят в главата ти. Що за неадекватна реакция в писането, а можеше да пишеш за това, че снимките наистина са добри, освен това не виждаш нещо много показателно за една жена - наредбата за показване на една фауна, но това е нормално при доказана липса на виждане от страна на мъжете. Все пак сте различни. За разлика от невиждащите, има други които ценят и виждат точно и адекватно. Колко лесно човек може да загуби добри впечатления и се разочарова. Все пак това е нормално да имаш в даден момент различно мнение от първоначалното. Знаеш ли, не знам защо помня първия ти пост в блога и беше много приятен. Много хора ти казаха "Добре дошъл". Не съм и защитник, на никой не съм. Но само заради това, че някой ти е наговорил един куп глупости, трябва ли да показваш своята некомпетентност спрямо човек, който НЕ познаваш лично. Деградацията на хората в умствено отношение е пълна и тотално объркана. Личностите вече се броят на пръсти. Но когато мислиш някой за личност и в един момент падението е пълно, независимо, че е блог.бг, където и да е, както и незачитане достойнството на хората, си е пълен крах за говорещия подобни думи. Тя просто не може да се защити и това сигурно е в неин ущърб. Това е България в момента. Типичен пример за унижаване и подмолни истерии. Не виждам нищо лудо в нея. А уж мъжете били логични. Каква е логиката на това: "7. ketcakuatl - СЕВЕРНАТА УФЦА
17:30
Лудата Лидис, кой не е чувал за нея? Кога ще се гръмнеш по примера на финландските ти приятели? Много се бавиш нещо."

Сравненията ти са под всякаква критика.
цитирай
14. lidislidis - - ketcakuatl Не се хаби и ти и приятелите ти
20.04.2012 23:45
лидис, организирал съм десетина мой приятели, да си направят по един два акаунта утре и да ти слагат минуси от тях, да видим дали, ще излезеш на първа докато ти слагат по минимум петнадесет минуса на ден:) много скоро, няма да се отървеш от минуси, защото постингите които пишеш, са изключително тъпи и много от тях и снимките в тях, са плагиатсво!
пс- нито те мразя, нито те познавам, нито искам да те познавам, пишеш тъпи постове, които не ми допадат и заслужават само минуси:)
лудке, от тук можеш ли да го изтриеш?:)

Не се хабете с нови профили и минуси. Не сте хората, които ще ме оценявате злобно и с тенденциозни минуси.Снимките ми са оценени преди вас от компетентни хора с фотографски знания и злобата ви е излишна, както и интригите , лъжите и въобще. Не ви влизам в блоговте и ще ви помоля да не влизате и вие в моя блог с долни цели и , груби обидни коментари и всичко показно тенденциозно.
22:42 - pisimisi
22:28 - pisimisi
21:49 - becksss
21:08 - krotalka
20:50 - zlokuche
20:35 - zlokuche
20:25 - pluffyus
20:21 - zlokuche
20:20 - zlokuche
20:18 - zlokuche
цитирай
15. lidislidis - Този коментар не е единственият показен за деградацията на групата...
21.04.2012 14:43
elinora написа:
имам чувство, че след коментара на блогера ketcakuatl нищо по-психарско не съществува :(

Писали са и съм копирала хиляди техни постове и коментари без повод по мой адрес, които са неадекватно кошмарни и гнусни.
цитирай
16. lisa19 - 15. elinora
21.04.2012 15:33
Викай любимия си елинора, викай го, но явно твоята психика не е на особена висота. Хаха, в безтегловност си да знаеш. Пълен въздух. Но си пиши, не ми пречиш. Продължавай да се превземаш както ти си знаеш и се правиш на това, което не си. Всъщност не си ми симпатична, както и да се проявяваш, каквато и маска да слагаш. За мен си имагинерна, защото не те познавам, нямам и намерение. Толкова към твоята особа.
цитирай
17. lisa19 - лидис
21.04.2012 15:34
не си струва да копираш каквото и да е. Кошмарът е всеобщ. :)))
цитирай
18. alexs - "ЦЕЛТА Е ДА СЕ ОТКАЖА ДА ПИША за ...
22.04.2012 12:09
"ЦЕЛТА Е ДА СЕ ОТКАЖА ДА ПИША за да се наложи "фотографката им йотова""
=======================================
Не ми се вярва да е така, но ако е така много жалко!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255827
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031