Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2012 22:19 - ДО ИНВЕСТОР.БГ КОПИЕ МВР РБ ОТДЕЛ КОМПЮТЪРНИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ И МВР ПЛОВДИВ ГРАД
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 7646 Коментари: 20 Гласове:
14

Последна промяна: 13.03.2012 11:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
МОЛЯ , ДА БЪДЕ РАЗГЛЕДАНО БЛОГВАНЕТО В БЛОГ БГ НА ЛИЦЕТО Павел Горинов , да се проследят десетките му никове и да се установи умишлените му престъпления- лични нанесени обиди , издевателства, оплюване и гавра с името, народността , професията и комуникациите ми с РБългария, които прави системно и целенасочено чрез десетките си никове в Инвестор блог.бг
Предоставям и моят блог да бъде засечени   и проследени всичките ми написани съобщения и постинги от  компетентните органи, извършващи проверка по молбата ми . 
Моля да се види и състоянието на Албена Гайдaрджиева  от колегите ви на МВР Пловдив, която стои в инициативите на скандалите в блога и заради която преди година същият изтри блога ми със 715 постинга лични материали, снимки, есета и публикации.
Както и държа да бъдат предупредени писмено лицата коментирали в многото му постинги от многото му никове, един от които marian33http

://magareto.blog.bg/drugi/2012/03/12/zashto-blogyt-na-dushka-e-prazen.918720
и оплювали съучастнически интригантски името ми.

http://marian33.blog.bg/drugi/2012/03/11/heityrka.918164

Списък на другите никове и коментари на Павел Горинов и Албена Гайтанджиева  и коментиралите съблогери в постингите им с цел нанасяне лична публична морална обида ще ви бъдат приложени към ел. поща до вас.


Ето само Eдно от хилядите лични съобщения на един многоников "поет" до мен днес
Ти си напълно луда за връзване, Лудис, да ти го начукам.

Изпратено: 10:14 От: toshiba

Изтрий | Отговор

Изразните средства не говорят за "истинска поезия", нито за нормално блог.общуване!

Имайки впредвид с години тази показност на агресията му публично , която бълва многониково в блога в постинги, коментари и лични съобщения и като анонимен
не само към мен, МОЛЯ администрация на блога за ИЗТРИВАНЕТО на основния му ник poligor и всичките му клонинги, създадени в блога с цел тормоз над потребители.
Както и настоявам за дългосрочен бан на съратниците му многоникови Албита и пр.
Модерацията на блога лесно може да проследи това, а не да дава почва за скандали и нанасяне на постоянни незаслужени обиди в блога.
Отправям молбата си ,тъй като отдавна се знае за деянията му от всички и от блог управата. Беше и с последно предупреждение, което не изпълни.
За личните ми морални щети нанесени от Павел Горинов и компания
ще потърся и начини за решаване и разправа извън блога.
Не бих желала да намесвам блога, като покровител на действията му дълъг период.
На този етап смятам , че поведението му в блога пречи и засяга не само мен, а влияе и рефлектира върху името на блог.бг и имиджа му.
В основата на конфликта не стоят лични дразги, а неговият амбърски похват и амбиция да изпъква в блога с оплювания и интриги над другите потребители, което показва постоянно. Не само към мен.

С уважение
Sirkkavaara Lidiya

11.03.2011

 



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - Следващото писмо и до Президента и до Хага ще е!
11.03.2012 22:25
До сега съм щадяла Инвестор,като техен потребител, но нещата отидоха много далече...
цитирай
2. hatanasov - Въпреки, че отдавна не сме Народна...
11.03.2012 22:31
в Пловдив все още нямаме полиция, а си е милиция.
цитирай
3. bale1 - Давай,
11.03.2012 22:33
води ги в Хага!
цитирай
4. lidislidis - Не зная какви са . Има и ЕС ПОЛИЦИЯ!
11.03.2012 22:38
hatanasov написа:
в Пловдив все още нямаме полиция, а си е милиция.

Да се разбере един път за винаги.
цитирай
5. lidislidis - Имам пълното основание през 5 те години на блогването ми тук и незаконните издевателства над мен
11.03.2012 22:41
bale1 написа:
води ги в Хага!


Вършени умишлено и системно ...нарушаване правата ми на комуникация и умишлено нанасяни ми незаслужени морални обиди от тях с цел петнене името ми , професията , гражданството и и семейството ми.Имам отдавна готовност с копирани материали и доказателства.
цитирай
6. lidislidis - МИНУСИТЕ ОТ НИКОВЕТЕ НА ПАВЕЛ ГОРИНОВ И АЛБЕНА ГАЙТАНДЖИЕВА НЯМАТ ЗНАЧЕНИЕ ЗА ТОЗИ МОИ ПОСТ
11.03.2012 23:02
22:37 - maainis

lidislidis - Eto ti go pak
00:06 2. lidislidis - ТЕЗИ НИКОВЕ СА НА ПОЛИГОР "ПОЕТА" И "ПОЕТЕСАТА" Алби ЗАЕДНО ПИШАТ АНОНИМНИТЕ В БЛОГА МИ
10.03 23:20 :11 - ПРИБИРАЙ СИ И ДРУГИТЕ НИКОВЕ С МИНУСИ ПРИ МЕН И ПОСТИНГИ С ДОЛНИ, ГЛУПАШКИ ЛЪЖИ, И КОМЕНТАРИ С ИНТРИГИ.

magareto
frendli1
trubadur
13:44 - sriv
13:41 - marian33
11:14 - marian33
08:11 - storieswithoutwords
02:03 - dushka
09.03 23:25 - sorsha30
09.03 22:09 - marian33
09.03 22:07 - marian33
09.03 21:46 - marian33
09.03 20:56 - dushka
09.03 19:54 - djovana38

ВИЖ СЕ В НИК МАРИАН 33 КОЛКО МИНУСА И АНОНИМНИ СИ ПУСНАЛ В ПОСТА МИ

Постинг: Амбърите са във всички сайтове, помощ!
Автор на постинга: toshiba
АКТИВИРАЛ Е ПОСТИНГЪТ В АРХИВ СЛЕД КАТО ЦЯЛ ДЕН СИ ПИШЕШЕ В НЕГО САМ ГНУСНИ КОМЕНТАРИ С ЦЕЛ ПУБЛИЧНА ПЛАНИРАНА МОРАЛНА ОБИДА КАСАЕЩА ИМЕТО МИ, НО ТОВА НЕ ПРЕЧИ ДА БЪДЕ ВИДЯН ОТ КОГОТО ТРЯБВА.
ПОСТИНГИТЕ В АРХИВИТЕ НЕ СЕ ИЗТРИВАТ.

ДА НЕ СЕ ХАБЯТ ДА ЦЪКАТ МИНУСИ.
цитирай
7. shipka - Правилен ход! Браво!
12.03.2012 07:51
Правилен ход! Браво!
цитирай
8. svalka - Мога да ти стана свидетел, в час съм ...
12.03.2012 08:25
Мога да ти стана свидетел, в час съм какви обиди беше длъжна да понесеш!
цитирай
9. watchtowerman - От памти века България и българите са се освобождавали
12.03.2012 11:39
само чрез намеса отвън. И важните промени са ставали само след намеса отвън. Тук, башибозукът здраво държи под робия раята. Това е според мен, защото Ян Собиецки стигна само до Белград през 1688, а не продължи към Търново и Цариград...Убеден съм, че и Днес Запада е сключил Споразумение България да е под сфера на Не-европейско влияние...
цитирай
10. lidislidis - Благодаря за коментара!
12.03.2012 12:22
shipka написа:
Правилен ход! Браво!

Нетният тероризъм не е безобиден , а дори по-опасен от терора в реала.
Жалко, че някои си мислят, че нета е място за слободия и показват това .
Никой не може да ги оправдае , когато е налице нарушаване правата на конституцията залегнали , като основа на общуването между хората.
Това, че в България няма и не се спазват закони на нета , не е мой проблем.
цитирай
11. lidislidis - Благодаря за коментара!
12.03.2012 12:31
svalka написа:
Мога да ти стана свидетел, в час съм какви обиди беше длъжна да понесеш!

Да, много бяха изцепките, обидите и нарочните избивания на комплекси с мен и блогването ми...никак не е лесно да блогваш с хора не познаващи истинското блогване и общуване в нет пространството, а са тук да показват надмощието си, арогантността си и невъзпитанието си.
Поздрави, благодаря за подкрепата . Всички виждаха през тези години моето блогване , но егото им пречи да го признаят и по навик и манталитета си го хулят с лъжи и интриги, които прерастват в лични морални и наказуеми действия.
цитирай
12. lidislidis - Аз не разбирам много от политика
12.03.2012 12:35
watchtowerman написа:
само чрез намеса отвън. И важните промени са ставали само след намеса отвън. Тук, башибозукът здраво държи под робия раята. Това е според мен, защото Ян Собиецки стигна само до Белград през 1688, а не продължи към Търново и Цариград...Убеден съм, че и Днес Запада е сключил Споразумение България да е под сфера на Не-европейско влияние...

Но разликите в живота , условията, законодателството , морала, религията и т.н на много от ЕС страни са коренно различни от тези у нас. Дано се приближим поне до Ес реалните страни по показателите им.
Поздрави!
цитирай
13. becksss - Лидис,
12.03.2012 14:58
имаш ли идея от колко години България не е Народна република?
цитирай
14. lidislidis - Ами, ако ви дразни терминологията, приемето го за осъзната от времето грешка
12.03.2012 15:19
becksss написа:
имаш ли идея от колко години България не е Народна република?

За мен си остава Народна , тъй като българския народ живее в нея.
Народна република България (съкратено НРБ) е официалното име на България от 15 септември 1946 г. до 15 ноември 1990 г., когато Народна република България е преименувана на Република България. Такава съм я запомнила и израснала в нея.
Ако ще и губерния, емирство и щат да я наречат , за мен си е Народна. Българският народ живее в нея, като доминиращ % от населението й.
Трудно ми е и някак болно да Я наричам и ЕС Република, тъй като има много разлики с подобните й ЕС републики.
За да не се дразните, направих корекция , но за мен не е реално това име само Република. ЧИЯ РЕПУБЛИКА? Някак си неточно ми звучи и зависимо.
Не обичам политическите причини за прекрояване историята и преименуване дадености свързани с нея. Не робувам на никакви политически пристрастия и идеите и последиците им.
цитирай
15. demonwind - 4. lidislidis - Не зная какви са . Има и ЕС ПОЛИЦИЯ!
12.03.2012 16:35
По-добре не се занимавай - това, което в ЕС е законно, в България е незаконно и обратното. Щом за размазано момиче от Белгия от поръчково Порше (каквото няма и в родината й) летящо със скорост от над 130 км. в час на път с ограничение 50 (същия, на който хюмнето и набеден световен шампион Стависки уби човек и осакати доживот друг) присъда няма и няма и да има, не се и надявай някой да ти обърне внимание. ЕС отдавна е вдигнал ръце от нас и единственото, което може да направи, е да ни спре кранчето. Засега го прави поетапно, обаче и българите не се предават - Бате Гойко бърка яко в "сребърния фонд" на пенсионерите, за да строи магистралите, целия ни гол зандик, с извинение, ще лъсне яко още догодина. Може би пък се надяват на... 2012? То ще се чуе, а междувременно не си трови нервите с подобни щуротии - по-скоро отвръщай на удара с удар (или най-добре отминавай с насмешка подобни коментари в блога ти). Понякога, когато съм на над 7 уискита, взема че се вържа и започна да ругая някой натрапник, ама така, че да му излязат мазоли на ушите, ама на другия ден си викам - за какво се ядосвам, има толкова хубави неща в този живот! Например пролетта, която тези дни се излъга да отседне на почивка в Брюксел ;)

Поздрави!
цитирай
16. lidislidis - Приятни пролетни дни на Брюксел и красиви моменти за теб!
12.03.2012 17:32
demonwind написа:
По-добре не се занимавай - това, което в ЕС е законно, в България е незаконно и обратното. Щом за размазано момиче от Белгия от поръчково Порше (каквото няма и в родината й) летящо със скорост от над 130 км. в час на път с ограничение 50 (същия, на който хюмнето и набеден световен шампион Стависки уби човек и осакати доживот друг) присъда няма и няма и да има, не се и надявай някой да ти обърне внимание. ЕС отдавна е вдигнал ръце от нас и единственото, което може да направи, е да ни спре кранчето. Засега го прави поетапно, обаче и българите не се предават - Бате Гойко бърка яко в "сребърния фонд" на пенсионерите, за да строи магистралите, целия ни гол зандик, с извинение, ще лъсне яко още догодина. Може би пък се надяват на... 2012? То ще се чуе, а междувременно не си трови нервите с подобни щуротии - по-скоро отвръщай на удара с удар (или най-добре отминавай с насмешка подобни коментари в блога ти). Понякога, когато съм на над 7 уискита, взема че се вържа и започна да ругая някой натрапник, ама така, че да му излязат мазоли на ушите, ама на другия ден си викам - за какво се ядосвам, има толкова хубави неща в този живот! Например пролетта, която тези дни се излъга да отседне на почивка в Брюксел ;)

Поздрави!


И при нас е пролетно, магнитно финско:)
Ярки изразени сияния и спокойствие.
Да се надяваме, че всички тези аномалии в манталитета и живота на сънародниците ни ще се оправят, колкото и да са миражни за сега.
Понякога ми се струва, че живеем на различни планети, затова не се разбираме, тъй като мисленето ни е коренно различно.

Поздрави!
Поздрави!
цитирай
17. demonwind - 16. lidislidis
12.03.2012 17:49
Ще се оправим все някога, още Алеко го е предсказал ;) Днес за пръв път ходих по къс ръкав навън - белгийците ме гледаха като изтърван ;) Все пак, с килийния ми френски обясних на един колега французин, че същото съм го правил и на -25, само че в едно по-особено състояние ;) Не можах само да му обясня, че количеството на дрехите, които човек е облякъл посред зима, е обратно пропорционално на градуса и количеството изпит твърд алкохол ;) Да не си помислиш, че ходя пиян на работа, ей :)))

Поздрави!
цитирай
18. lidislidis - Много пролетни емоции ти желая!:)
12.03.2012 18:04
demonwind написа:
Ще се оправим все някога, още Алеко го е предсказал ;) Днес за пръв път ходих по къс ръкав навън - белгийците ме гледаха като изтърван ;) Все пак, с килийния ми френски обясних на един колега французин, че същото съм го правил и на -25, само че в едно по-особено състояние ;) Не можах само да му обясня, че количеството на дрехите, които човек е облякъл посред зима, е обратно пропорционално на градуса и количеството изпит твърд алкохол ;) Да не си помислиш, че ходя пиян на работа, ей :)))

Поздрави!


Няма да си помисля, че ходиш пиян на работа, тъй като познавам традицийте на скандинавската култура и това е недопустимо.
Белгийците са по- цивилизовани , но в основата са си скандинавци. При нас е кеф и признак на лична свобода да се поразголи някой фин по снега и това не прави впечатление никому, напротив- гордост и показност на свобода е и независимост от никого.
Весели пролетни дни, пълни с щастливи емоции!

цитирай
19. demonwind - 18. lidislidis
12.03.2012 18:13
Подобно и на теб! :) И да знаеш - половината белгийци са си в основата скандинавци (фламандците). Останалото, що говори френски, си е живо гюбре ;)

Поздрави :)))
цитирай
20. gosho568 - Това не може да продължава така!
14.03.2012 13:10
Трябва да се предприемат някакви мерки и веджъж - завинаги да се изтрие този блогер и направо да се блокира по IP aдрес, достатъчно клюки и нтригив блога!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267783
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930