Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2012 18:51 - "ЩО НЕ ПЕЕШ, МИЛА ПТИЧКО?"
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 8903 Коментари: 24 Гласове:
18

Последна промяна: 08.01.2013 16:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Този постинг е за многото мои блог.бг познати и обичани съблогъри, които не пишат вече в блога и за тези, на които явно и брутално се потъпкват и отнемат правата за Свобода на словото и контактуване в блога с нарочни наказания без причина, а единствено да ни накарат с насилие от позицията на властващи в блога, да се откажаме и да не пишеме тук..

СНИМКИ И СТИХ И ПРЕВОД НА  ПЕСЕНТА ОТ ВИДЕОКЛИПА -  

                                                        Sirkkavaara Lidiya LIDIS

"Що не пееш мила птичко?"

"
Що не пееш, мила птичко",
що мълчиш без глас, в тъга?
Имаш блог и бан и всичко
.......само нямаш свобода...
Имаш хакери и фейки,
имаш всички чудеса
да те спират "кухи лейки"
да не пееш песента...
Що не пееш , мила птичко
знаеш много за света
всичко вижда се самичко
пусто е без теб сега...
Зная не обичаш ти затвора
пълен с наглост, суета
да се гаврят с тебе хора
не познали свобода...


image

Спомняш ли си, мила птичко
как огласяше леса?
Днес са други времената
и царуват злобата с беса,
някои са даже на заплата
да отнемат песента...

image
 
image
image
Свободен превод на песента от видеоклипа

Хей, врабче
не стой настрана уплашено
Разпери крилата си, птицо
искам да видя летежа ти
под блестящото слънце
Птицо, не стой на страни
Обещавам ти залъка
от хляба си, лети само и пей
както можеш само ти!
Искам да те видя в полет
да смаеш звездите
и да се върнеш обратно.
Когато летиш и пееш
виждам себе си в летеж...
Лети, лети и пей
искам да гледам летежа ти!
Лети до звездите стигни и пей
с теб съм щастлив и с песента ти
Пей свободно , Птицо!
Не стой в страни и не позволявй
да отнемат свободата ти,
да отнемат летежа и песните ти
тези, които не могат да летят...
           image

image
                                            image
image




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sashanyk - Лиди, четох постинга на джоис и к...
02.02.2012 20:41
Лиди,четох постинга на джоис и коментарите на гина, повярвай ми никога не съм виждала такава истерия породена от безсилие.Не! Тия двете наистина са много зле.
Такава тъпотия не съм срещала:)
цитирай
2. анонимен - Лиди, четох постинга на джоис и к...
02.02.2012 20:58
sashanyk написа:
Лиди,четох постинга на джоис и коментарите на гина, повярвай ми никога не съм виждала такава истерия породена от безсилие.Не! Тия двете наистина са много зле.
Такава тъпотия не съм срещала:)

Явно гина е подивяла от самота и като кърлеж се впи в другата глупачка.Коментар след коментар,от глупав по-глупав десетина на брой,все нейни.Да санико,това наистина е безсилие:)
цитирай
3. adamshort - lidislidis
02.02.2012 21:18
Хубав постинг!С подтекст.Ако обаче птичката усети с кого я припознаваш има вероятност да се обиди и да отлети.Не мислиш ли?
цитирай
4. lidislidis - Предполагам не само аз и ти се възмущаваме от коментарите в постинга на колежката
02.02.2012 21:47
sashanyk написа:
Лиди,четох постинга на джоис и коментарите на гина, повярвай ми никога не съм виждала такава истерия породена от безсилие.Не! Тия двете наистина са много зле.
Такава тъпотия не съм срещала:)


Но да не забравяме, че блогерите са 3 вида.
1. Умните и интелигентни ни поднасят свои творби стихове, поезия, песни от тях
2. Посредствените блогери обсъждат новини, живота си и пействат чужд труд.
3. НЕблогерите обсъждат съблогерите си. Често те са маши в ръцете на наглите плагиати и безталантливи "първенци" на блога, които пък са приятели на модерацията... Аз блогвам 5 години, но по-ужасно не е било в блога никога.
Насилие, незаслужени банове, обидни постинги, коментари и т.н НО СА БЕЗ БАН!!!
Прогониха, съсипаха много свестни съблогери...Жалкото е , че продължават...
цитирай
5. lidislidis - Здрасти, Петеф! Не те бях виждала скоро!
02.02.2012 21:48
petef написа:
sashanyk написа:
Лиди,четох постинга на джоис и коментарите на гина, повярвай ми никога не съм виждала такава истерия породена от безсилие.Не! Тия двете наистина са много зле.
Такава тъпотия не съм срещала:)

Явно гина е подивяла от самота и като кърлеж се впи в другата глупачка.Коментар след коментар,от глупав по-глупав десетина на брой,все нейни.Да санико,това наистина е безсилие:)

цитирай
6. lidislidis - Да, навярно се би обидила, ако беше на мястото на български блогер тук.
02.02.2012 21:52
adamshort написа:
Хубав постинг!С подтекст.Ако обаче птичката усети с кого я припознаваш има вероятност да се обиди и да отлети.Не мислиш ли?


Правилно усети, а птиците са с по- силно развити чувства, от хората.
Навярно би се обидила и избягала. Имам и такъв стих, подсети ме сега. Ще го пусна специално за теб в този постинг , като коментар по-късно.
цитирай
7. lidislidis - За ADAMSHORT " ПОЛЕТИ ПТИЦО"
02.02.2012 22:32
--------------------------------------------------------------------------------
Недей, Птицо да пееш за Любовта.
Тук, вече никой- никого не обича.
Не пей, няма да разберат песента,
всеки само на измама се врича
и слуша на парите звъна. . .
Разпери изморените си крила
и отлети далече, където ти прилича
да пееш за истинска Свобода. . .
Не се връщай,тук няма кой да те обича.
цитирай
8. adamshort - благодаря ти lidislidis!
02.02.2012 23:21
Хубаво стихо!Малко натъжава,но е силно и въздейства.Поздрави:)
цитирай
9. lidislidis - Това е старо мое стихо. Писала съм го , като си ходих преди 2г. в България и ошашавена от злобата на хората
02.02.2012 23:37
adamshort написа:
Хубаво стихо!Малко натъжава,но е силно и въздейства.Поздрави:)


Поздрави и приятна вечер!
цитирай
10. kleopatrasv - Великолепно, хареса ми всичко т...
03.02.2012 00:25
Великолепно, хареса ми всичко това. Браво на теб!
цитирай
11. lidislidis - Липсват ми старите съблогери...и изпитвам гняв от гаврата и насилието върху съблогерите днес.
03.02.2012 00:35
kleopatrasv написа:
Великолепно, хареса ми всичко това. Браво на теб!


Ти си стар блогър и се радвам, че ме разбра какво съм написала и снимала...
Поздрави, Клео и приятно блогване, както беше...!
цитирай
12. joysii - Много хубав постинг, Лид. И красиви ...
03.02.2012 15:14
Много хубав постинг, Лид.
И красиви снимки.
...............................................
Скъпа, обърнала съм внимание на всички твои съвети.Помня ги. И ти благодаря за тях.
Поздрави.
цитирай
13. joysii - 1. sashanyk , 2. petef
03.02.2012 15:21
Извинете, но не е ли малко прекалено, без да ме познавате, да казвате това за мен?
Знаете ли ,аз приятели в блог.бг нямам. Има хора които са ми симпатични и с които си разменяме някои мисли, впечатления, споделяме радости и тревоги.Много моля не ме причислявайте към един или друг блогър. Държа на своята индивидуалност и уникалност.
......................
И още нещо - къде в моя постинг видяхте истерия, тъпотия и безсилие проявени от МЕН? Този мой постинг е отговор на предизвикателството на Фрина. Нищо повече. Нали не се очаква от мен да я прегърна и да й благодаря за написаните глупости?
...................
Поздрави и хубав ден.
цитирай
14. lidislidis - Благодря за коментара!
03.02.2012 16:35
joysii написа:
Много хубав постинг, Лид.
И красиви снимки.
...............................................
Скъпа, обърнала съм внимание на всички твои съвети.Помня ги. И ти благодаря за тях.
Поздрави.


Относно съветите ми, то те са съм всички съблогери да блогват без да нанасят вреда на другите с постингите си и с коментарите в тях. Смятам, че всеки разумен човек го знае и не се нуждае от съветите ми.
Относно снимките , стиховете и превода в постингите ми, ТЕ НЯМА ДА ВИДЯТ АУДИТОРИЯ В БЛОГ. БГ , ТЪЙ КАТО СЪМ В ПОСТОЯНЕН БАН , СЛОЖЕН МИ С ЦЕЛ ДА СЕ СЛАВЯТ КОМЕНТИРАЛИТЕ ПРИ ТЕБ И ТЕХНИТЕ ХОРА, КОИТО С НАГЛОСТ ИМАТ ДОСТА ЗАСЛУГИ В БЛОГА ДА ПРОГОНЯТ И УНИЖАВАТ ПОСТОННО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ МУ.ВЕЧЕ 80% СА С БАН С ЕДИНСТВЕНА ЦЕЛ ДА СА НА 1 СТР 3,4 БЛОГЕРИ НЕПРЕКЪСНАТО И ДА ИЗБИВАТ КОМПЛЕКСИ, КАТО ТЪПЧАТ ДРУГИТЕ!
ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ИЗТРИВАНЕТО НА 715 ПОСТИНГА И ЦЕЛИЯТ МИ БЛОГ ПАК СЪС СЪЩАТА ЦЕЛ!
цитирай
15. lidislidis - Щастлива съм, че много от хората с банове , които познавам от минали години
03.02.2012 17:29
Видяха поста ми, прочетоха го и гласуваха за него , но тихом мълком, да не раздразнят пазачите с коментари...тъй като са сърбали попарата им...

Благодаря ви , помня ви и ви обичам!
цитирай
16. lidislidis - Навярно е копирал оригиналните ми снимки да ги пуска в блог alllyallly!?
03.02.2012 18:57
18:31 - valsodar
17:56 - valsodar
17:28 - valsodar
17:22 - valsodar
16:45 - valsodar
цитирай
17. dolsineq - Много добър материал за постинг. . . ...
03.02.2012 23:36
Много добър материал за постинг... Лидия, не искам да ти се налагам с вкусът си, но би могла да помислиш и върху визуалната подредба на фотосите, да прецезираш мястото на стиховете и да включиш песента на autoplay. Първата снимка е много добра, а последната ми е мечта да направя и аз. Направих няколко пози, но птичетата се подплашват и излитат...:)
цитирай
18. gosho568 - Хубав стих
03.02.2012 23:41
и невероятни птици!!! :)
цитирай
19. lidislidis - Благодаря ти за коментара!
04.02.2012 01:55
dolsineq написа:
Много добър материал за постинг... Лидия, не искам да ти се налагам с вкусът си, но би могла да помислиш и върху визуалната подредба на фотосите, да прецезираш мястото на стиховете и да включиш песента на autoplay. Първата снимка е много добра, а последната ми е мечта да направя и аз. Направих няколко пози, но птичетата се подплашват и излитат...:)


За съветите също. Нямам много време за оформяне на блога, тъй като го водя покрай другите ми нетни работи. Пожелавам ти да хванеш някоя поза на птица в снимките си. Аз снимам постоянно , при нас не е трудно, тъй като е изобилие на птици. Имам нколко албума, календари и 2 алманаха с птици .Тези не са нещо особено, врабчета. Снимала съм ги лятото, скоро ще ви покажа и други с други мои птици, с които съм участвала в конкурси, като член на Природната северна фотография.
Поздрави!:)
цитирай
20. lidislidis - Благодаря, Гошо!"))))))))
04.02.2012 01:59
gosho568 написа:
и невероятни птици!!! :)


Поздрави !"))))))))
цитирай
21. elinora - Хаха, Лидис,
04.02.2012 13:13
много добър опит за палинодия ( нали май така се наричаше онзи литературен похват за писане на стих по известен друг стих?) :)) Добра ирония и много хубави снимки! Браво! :)
цитирай
22. troia - Хареса ми
04.02.2012 13:14
като цяло постинга ти. Врабченцата са много сладки. Да ги гушне човек. :) На мен също не ми харесва, как някои си запълват блога само като одумват другите или ги обиждат. На всеки тук, трябва да се уважава труда. Така си мисля. Поздрави!
цитирай
23. lidislidis - Благодаря, Ели!:))))
04.02.2012 20:31
elinora написа:
много добър опит за палинодия ( нали май така се наричаше онзи литературен похват за писане на стих по известен друг стих?) :)) Добра ирония и много хубави снимки! Браво! :)


В случая връзката е само отнемането на свободата. Нарочно съм поставила в кавички заглавието , като чуждо и не съм използвала нито една рима на автора му. Значи, като нямаше плагиатство , ме оприличиха на стихоплетачка, след 300 мои стихове и 2 мои стихосбирки, някои от тук си смучат пръстите и се хапят по гъза в стремежа си да ме избутат от ПОЕЗИЯ!:))))))))))))))))))))))
цитирай
24. lidislidis - Благодаря за коментара!")))))))
04.02.2012 20:33
troia написа:
като цяло постинга ти. Врабченцата са много сладки. Да ги гушне човек. :) На мен също не ми харесва, как някои си запълват блога само като одумват другите или ги обиждат. На всеки тук, трябва да се уважава труда. Така си мисля. Поздрави!


Поздрави от мен и врабчетата ми!")))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3271869
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930