Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2011 22:06 - ОТКЛЮЧЕТЕ СЪРЦАТА СИ ЗА ЛЮБОВ КЪМ БЛИЖНИЯ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2569 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 20.12.2011 01:59



image
Картичката е със снимка на две от котетета ми, 2 месечни сладури.

Весела Коледа с моите картички!

Оставете всички вражди
не е време за тях...
Коледа отключва врати
за любов със замах.
Нека омразата си върви,
не е нужна болка и страх
Милиарди човешки съдби
ще отключат сърдечни врати.
Да ги отключим и аз и ти...

В навечерирто на Великия Християнски празник  Рождество Христово искам да споделя с вас прозрението си за живота.

Какво е човешкият живот? 

Една възможност дадена ни от Създателя да научим душата си на обич и силна любов към ближния.Това е основната цел на живота ни. Най-напред с раждането и първите години от живота ни, Бог ни учи да обичаме родителите си, сестри, братя, роднини. След това разширява границите на обичта ни към приятели, учители, колеги, съученици, Родина.
Следват обич към противоположния пол, любим, любима, съпруга, деца. 
Това е един дълъг период на обучение в човешка любов, която е продължителна колкото е дълъг живота ни... През време на обучението ни в любов, Бог ни изпраща и много изпитания с цел да осмислим и да заздрави любовта ни.Слабите, негодните и непригодените се озлобяват и израждат от изпитанията, вместо да прогледнат и засилят любовта си към всички и всичко около тях, което е и основната ни мисия в живота- да усъвършенстваме духът си и развиваме любовта си към човека и в негово лице към Бога.
 Бог е любов и Бог е във всеки от нас с тази любов.
Бог не стои по иконите и по църквите и не чака, когато се сетим за него да го викаме или молим за нещо, а е в сърцата на всеки един от нас и е с нас всеки миг. Неразделно свързани сме с него през целият ни живот.Носим го и го показваме чрез нас.
 Така мисля аз.

image
По желание може да цъкнете на снимката, за да видите естествените природни капки замръзнали кристали от страната на снега, скрежа и леда.На всяка борова игличка кристалче , ледено кристалче!
Аз не говоря с Бога, не му се кланям и не го петня, нито петня Бога у всеки от вас.
Тази снимка е от преди часове тази вечер, за да покаже на самозабравилите се безбожници, че Аз не говоря с Бога ,нито той говори с мен, а го нося у себе си и не забравям, че е с мен.
Ще ми е непритно, ако и тeзи снимки се крадат, разфасоват и размахват с обиди срещу мен, която съм ги правила...както правят тези, които са загърбили себе си и Бога.



image
image
                            
                            Весели Празници на всички!


image
На картичката е котаракът ми Бял мечок . Така съм го кръстила. Готин и глезен .Син на Волен.
image
Макси и Мису в целувка за Коледа.
image

Тази картичка е  със снимка на игуаната - домашен любимец на сина ми.От неговите снимки станаха чудесни картички и календари да радват хората и да ги подсещат за любовта към всичко и всеки. Голямата Божия Любов у нас.
image





Гласувай:
8



1. neprosvet - Бог е любов и Бог е във всеки от нас с тази любов!
20.12.2011 20:46
"Бог не стои по иконите и по църквите и не чака, когато се сетим за него да го викаме или молим за нещо, а е в сърцата на всеки един от нас и е с нас всеки миг. Неразделно свързани сме с него през целият ни живот.Носим го и го показваме чрез
нас."
Поздравления Lidislidis, за прекрасния, топъл и добронамерен пост! Подкрепям те!
Не съм религиозна, но съм си вярваща...не в иконите, а в бога, който си мисля, че е в мен и навсякъде около мен...
Допадна ми, твоето разбиране и усещане за Бог!
Много красиви картички и с домашните любимци, и с елхичките! Прекрасни са!
Вълнуващи коледни празници за цялото семейство!:)))
цитирай
2. lidislidis - Благодаря за коментара!
20.12.2011 21:13
neprosvet написа:
"Бог не стои по иконите и по църквите и не чака, когато се сетим за него да го викаме или молим за нещо, а е в сърцата на всеки един от нас и е с нас всеки миг. Неразделно свързани сме с него през целият ни живот.Носим го и го показваме чрез
нас."
Поздравления Lidislidis, за прекрасния, топъл и добронамерен пост! Подкрепям те!
Не съм религиозна, но съм си вярваща...не в иконите, а в бога, който си мисля, че е в мен и навсякъде около мен...
Допадна ми, твоето разбиране и усещане за Бог!
Много красиви картички и с домашните любимци, и с елхичките! Прекрасни са!
Вълнуващи коледни празници за цялото семейство!:)))


И аз не съм набожна , но така го разбирам Бога. Тези дни се замислих и стигнах до истината на живота ни и мисията ни на Земята - да се научим да обичаме всичко около нас и хора и природа и животни, като неразделна част от нас.
Домашните ми любимци са сладури и ми носят много положителни емоции в ежедневието.
Поздрави и весели празници !:)
цитирай
3. erato7 - Много красота и настроение носят ...
21.12.2011 18:24
Много красота и настроение носят картичките ти, Лиди!
Светли празници, изпълнени с много любов и топлина!
цитирай
4. lidislidis - MINUSYT E OT 777
21.12.2011 20:23
:))))))))))))
цитирай
5. lidislidis - Много щастие за теб и семейството ти, Ерато;))))))))))
21.12.2011 20:26
erato7 написа:
Много красота и настроение носят картичките ти, Лиди!
Светли празници, изпълнени с много любов и топлина!


Благодаря за сърдечният поздрав!")
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3266779
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930