Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2011 21:23 - СЕВЕРНИ ТВОРЦИ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 540 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 10.11.2011 23:55


                                          НАЙ-ДОБРИТЕ  В  СЕВЕРНАТА  ПРОЗА  ЗА  2011г.
image
Така изглеждат нашите северни свободни творци - писатели . Естествени, истински по човешки емоционални и талантливи. Обикновени хора, без притенции за нищо друго- освен да отразяват душевността си в творби. Това са тази годишните северни писатели с нови произведения издадени 2011г. романи на различна тематика донесли радост на милиони читатели с интелектуалният си труд. Между тях има известни творци, има и млади начинаещи . Всички са непринудени с душевна чистота и неоспорим талант признат от читателите им с много любов. Наградата тази година за победителите е в размер на 30 000 евро и е посигурена от Министерството на науката и културата.
Това е годишна номинация на проза излязла през 2011г и получила призванието на читателите. Има и номинация за поезия. Характерно е, че авторите не използват спонсорство , а се издават сами, тъй като това влиза в достойнството и естетиката на северният автор, да е себе си и само себе си и да не зависи от никого, неповторим  да е, като вселена и свободен човек.
image
Аз не пиша проза, но обичам да чета , тя ме кара да мисля и вдъхновява
 и съм ви написала стихове

СВОБОДЕН ПОЕТ Отдавна не робувам на тирани.
Поезията ми е само моята Вселена.
В сърцето ми са истини събрани.
Душата ми - с човещина залена.

Далеч съм от поезия платена
на партийни стихове издани.
И не залитам в мисли поробена,
не ближа свойте мечти и рани.

От истината за таланта съм пленена,
не съм драскач на групите призвани.
Свободна съм и в стих съм слена.
Творбите ми са от душа подбрани.

И гръб съм дала на поетите "отбрани",
забравили Вселената си в суета,
продали се на бизнесмените оляни,
издали стиховете им с ограбена пара.

Поет съм!- и с гордост мога да се нарека
Поет на моята си, истинска  Вселена,
на мойто творчество- от моята душа.
Не съм за слава запленена, а за чистота
.


Прочети още: http://www.stihovebg.com/Poeziya/Grazhdanska/SVOBODEN-POET/127411.html#ixzz1dKcDEzCC
 



Гласувай:
13



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267271
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930