Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2011 03:26 - ГАВРАТА МОДЕРАТОРСКА НА БЛОГ.БГ СИСТЕМНО И ЦЕЛЕНАСОЧЕНО С ПОТРЕБИТЕЛ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 1207 Коментари: 3 Гласове:
11

Последна промяна: 27.08.2011 20:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мое последно писмо до  всички съблогери в блога, до  наглите модератори и шефовете  и приятелите им, КОИТО СИСТЕМНО  , НЕОСНОВАТЕЛНО МИ НАНСЯХА ВСЯЧЕСКИ  ТОРМОЗ С ГАВРА В БЛОГА , КАТО ПОТРЕБИТЕЛ! Всичко в рамките на 3 години е документирано , а за капак и тази вечер модератора се отчете !

23 часа 26.08.2011

Уважаеми съблогери, модератори и бизнесмени от Инвестор бг.
Моля да  изясните случая , в който потребител сe ГАВРИ ПУБЛИЧНО С МОЙ СТИХ И СНИМКА. Не съм имала никакви конфликти с посочения потребител и ми е безкрайно неприятно. Не желая да влизам в конфликти с него или вас.
Моля, намесата ви за изясняване и отстраняване на неприятният  случай в блога ви.
С уважение
Sirkkavaara Lidia

Cтихът и снимката може да ги видите в преден мой постинг.
Смятам, че не съм предизвикала това деяние с нищо.


image За теб и солена сланина ще ям
от blag0rodka
Читателите ми се отдръпнаха от vandela007 Джинджър и фред ... от stela50 Real or Fake? от sn0wflake Автор: blag0rodka Категория: Лични дневници   image
Прочетен: 17 Коментари: 2 Гласове: 0
За теб и солена сланина ще ям,
щом не можеш да ми предложиш салам
от кофите ще събирам огризки - от тия,
дето после те карат да дрискаш.

Аз съм от хората-  ония,
що търсят от света награда,
животът ми е волната  стихия,
де поднася ми всичко на тепсия.


image Нагоре  
След написаните от мен имел, коментар в блога им на блог.бг и 2 постинга от мен ЗА  НАГРАДА  МОДЕРАТОРИТЕ  Я  СЛОЖИХА И НА ПЪРВА СТРАНИЦА В 02.ЧАСА НА 27.08 , КАТО ТЕХЕН ЧОВЕК , ЗАСЛУЖИЛ В ГАВРИТЕ  С ПОТРЕБИТЕЛ СИСТЕМНО И ДА ПОКАЖАТ СИЛАТА СИ НА МОДЕРАТОРИ, КАТО УДОСТОЯТ ПРИЯТЕЛИТЕ СИ В ГНУСНОТО ПОСЕГАТЕЛСТВО!
НА ПЪРВА СТРАНИЦА В  ИЗБРАНИ- ДА  ПОКАЖАТ МОДЕРАТОРИТЕ  СРЕДСТВАТА СИ И ГАВРАТА СИ  С МЕН, СЛЕД КАТО БЯХ НАПИСАЛА НА ЕКИПА ИМ ИМЕЛ, В БЛОГА НА БЛОГ.БГ И 2 ПОСТА!!! 
ТОВА Е МОДЕРАЦИЯ НА БЛОГ.БГ!!!
Нашата история с тях е пословично дълга и гнусна от тяхна страна ЦЕЛЕНАСОЧЕНО КЪМ МЕН, за което ще си кажат думата други органи ...С ДРУГИ СРЕДСТВА не  тези от БЪЛГАРСКИЯ БЛОГ.БГ С ПРИЯТЕЛСТВАТА И МЪРСОТИЯТА !.

Лични дневници image За теб и солена сланина ще ям
от blag0rodka
Читателите ми се отдръпнаха от vandela007 Джинджър и фред ... от stela50 Real or Fake? от sn0wflake


ЕТО И ОРИГИНАЛНИЯ МИ ПОСТИНГ СЪС СТИХА И СНИМКАТА, КОИТО СА ПОРУГАНИ ОТ ВАШ ПОТРЕБИТЕЛ

image
СНИМКИ  Sirkkavaara Lidia - LIDIS

image
image

ЗА  ТЕБ  И  ЗАЛЕЗA  ЩЕ  ПИЯ


 За теб и залеза- ще пия,
на екс от жажда и наслада
от питиета отлежалите-  от тия,
що правят ми душата млада.

Не съм от хората-  ония,
що търсят от света награда,
животът ми е волната  стихия,
сърцето люби, а не страда.

С надеждата гнездо да свия
до теб- отдавна ми се пада,
за теб и залеза- ще пия,
че в него, ти си ми награда.

Не искам от живота  друго нищо,
получих повече- отколkо дадох.
От залеза ще си разпалим с теб  огнище,
със съчките любов, които не предадох...

24.08.20011

СНИМКИ И СТИХ
Sirkkavaara Lidia- LIDIS


PP. Да напомня изрично,
че  поместените мои снимки и стих са с авторско право.


Песента  от видеоклипа се нарича " Бъди около мен "и е в изпълнение на  един голям фински певец, отдал 40 години от живота си на музиката. Починал след концерт миналия декември.

ТАЗИ ПРОСТАШКА ГАВРА  С ПОСТИНГА МИ ЗА КАРИ ТАПИО Е ГАВРА НЕ САМО КЪМ МЕН , НО И КЪМ ПАМЕТТА  НА ИЗВЕСТНИЯ  ПЕВЕЦ И ЧОВЕК- ГАВРА ОТ МОДЕРАТОРСКО "КРЕСЛО" КЪМ КУЛТУРАТА НА ДРУГО ОБЩЕСТВО, КОЯТО ГАВРА СТАНА  СИСТЕМНА , СЛЕД ИЗТРИВАНЕТО НА БЛОГА МИ, ОБРУГАВАНЕТО ИМЕТО МИ И КИЧЕНЕ СНИМКИ НА  БИВШИЯ МИ СЪПРУГ И ДЕЦАТА МИ ИЗ БЛОГА,КЛОНИРАНЕТО НА НИКЪТ МИ И СЪЗДАВАНЕТО НА БЛОГОВЕ ОТ "ИЗВЕСТНИ" ПЛОВДИВСКИ БЛОГЕРИ С ОБИДИ КЪМ МЕН , КОИТО МОДЕРАЦИЯТА НЕ ИЗТРИ !? ЗАЩО ЛИ?! СЛЕД ОБИДИТЕ ИЗ КОМЕНТАРИТЕ В МОДЕРАТОРСКИТЕ БЛОГОВЕ И ТЕХНИТЕ ХОРА, СЛЕД  УМИШЛЕНО СПИРАНЕ ПОСТИНГИТЕ МИ ОТ БРОЯЧИ НА ПРОЧИТА  И.ТН .И ТН  ВСЕ ПРОСТАШКИ ИЗПЪЛНЕНИЯ, КОИТО СА ЗАПЕМЕТИНИ С ПОДРОБНОСТИ В ДОКУМЕНТАЦИЯТА МИ НА БЛОГЕР НА БЛОГ.БГ.И КОИТО УПОРИТО СЕ ПОДКЛАЖДАТ И ПРОДЪЛЖАВАТ , КАКТО И ТАЗИ ВЕЧЕР С ТОЗИ АКТ И ДЕЙСТВИЯТА НА МОДЕРАЦИЯ, ДА ПОКРОВИТЕЛСТВА  ПРЕСТЪПНОТО И ЕЛЕМЕНТАРНОТО, ГНУСНОТО ПОДЛОТО, КОГАТО СЕ ВЪРШИ ОТ МОДЕРАТОР И ПРИЯТЕЛИТЕ МУ...
Е ЛИ, ЦИВИЛИЗОВАНО, ОСТАВАМ ВСЕКИ ДА СИ ПРЕЦЕНИ.

Има ли смисъл да пиша за Кари Тапио, за Томми Таберманн, за икономика, за стил на животът на северните хора, когато НЕАНДЕРТАЛЦИ от позицията на "властващи" в блога се гаврят с това...














Гласувай:
12



1. stoineff - Надявам се
27.08.2011 09:23
модераторите спазят правилата, чието спазване трябва да съблюдават. Успех!
цитирай
2. lidislidis - да, спазват удобните им и удобните на приятелите им правила
27.08.2011 17:36
stoineff написа:
модераторите спазят правилата, чието спазване трябва да съблюдават. Успех!


Това са доказали до сега... Надписването на прочита, на гласове, наказанията, които слагат субекстивно и пак за кеф на приятелите си, блоговете създадени с цел , клонирането на 70% от потребителите са дело на 2 блогера под крилото на модерация и въобще темата е обширна.
цитирай
3. анонимен - lidislidis , Вие сте достоен творец.
27.08.2011 20:14
Това ,че една мушица ,ви е кацнала на творбата да не ви притеснява..Не обръщайте внимание .С Уважение. Николай
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267080
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930