Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2011 00:08 - ДО МОДЕРАТОРИ И ПРИЯТЕЛИ НА БЛОГ.БГ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.08.2011 03:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
мое последно писмо до  всички в блога, до  наглите модератори и шефовете  и приятелите им КОИТО СИСТЕМНО  , НЕОСНОВАТЕЛНО МИ НАНСЯТ  ТОРМОЗ С ГАВРА В БЛОГА , КАТО ПОТРЕБИТЕЛ!
23 часа 25.08.2011
Уважаеми съблогери, модератори и бизнесмени от Инвестор бг.
Моля да  изясните случая , в който потребител сe ГАВРИ ПУБЛИЧНО С МОЙ СТИХ И СНИМКА. Не съм имала никакви конфликти с посочения потребител и ми е безкрайно неприятно. Не желая да влизам в конфликти с него или вас.
Моля, намесата ви за изясняване и отстраняване на неприятният  случай в блога ви.
С уважение
Sirkkavaara Lidia

Cтихът и снимката може да ги видите в преден мой постинг.
Смятам, че не съм предизвикала това деяние с нищо.




22:58 -
ЗА ТЕБ И СОЛЕНА СЛАНИНА ЩЕ ЯМ Автор: blag0rodka Категория: Лични дневници   image
Прочетен: 17 Коментари: 2 Гласове: 0
За теб и солена сланина ще ям,
щом не можеш да ми предложиш салам
от кофите ще събирам огризки - от тия,
дето после те карат да дрискаш.

Аз съм от хората-  ония,
що търсят от света награда,
животът ми е волната  стихия,
де поднася ми всичко на тепсия.


image Нагоре  
След написаните от мен имел, коментар в блога им на блог.бг и 2 постинга от мен ЗА  НАГРАДА  МОДЕРАТОРИТЕ  Я  СЛОЖИХА И НА ПЪРВА СТРАНИЦА В 02.ЧАСА, КАТО ТЕХЕН ЧОВЕК , ЗАСЛУЖИЛ В ГАВРИТЕ  С ПОТРЕБИТЕЛ СИСТЕМНО !
НА ПЪРВА СТРАНИЦА В  ИЗБРАНИ- ДА  ПОКАЖАТ МОДЕРАТОРИТЕ  СРЕДСТВАТА СИ И ГАВРАТА СИ  С МЕН, СЛЕД КАТО БЯХ НАПИСАЛА НА ЕКИПА ИМ ИМЕЛ, В БЛОГА НА БЛОГ.БГ И 2 ПОСТА!!! 
ТОВА Е МОДЕРАЦИЯ НА БЛОГ.БГ!!!
Нашата история с тях е пословично дълга и гнусна от тяхна страна ЦЕЛЕНАСОЧЕНО КЪМ МЕН, за което ще си кажат думата други органи ...С ДРУГИ СРЕДСТВА не  тези от БЪЛГАРСКИЯ БЛОГ.БГ С ПРИЯТЕЛСТВАТА И МЪРСОТИЯТА !.

Лични дневници image За теб и солена сланина ще ям
от blag0rodka
Читателите ми се отдръпнаха от vandela007 Джинджър и фред ... от stela50 Real or Fake? от sn0wflake


ЕТО И ОРИГИНАЛНИЯ МИ ПОСТИНГ СЪС СТИХА И СНИМКАТА, КОИТО СА ПОРУГАНИ ОТ ВАШ ПОТРЕБИТЕЛ

image
СНИМКИ  Sirkkavaara Lidia - LIDIS

image
image

ЗА  ТЕБ  И  ЗАЛЕЗA  ЩЕ  ПИЯ


 За теб и залеза- ще пия,
на екс от жажда и наслада
от питиета отлежалите-  от тия,
що правят ми душата млада.

Не съм от хората-  ония,
що търсят от света награда,
животът ми е волната  стихия,
сърцето люби, а не страда.

С надеждата гнездо да свия
до теб- отдавна ми се пада,
за теб и залеза- ще пия,
че в него, ти си ми награда.

Не искам от живота  друго нищо,
получих повече- отколkо дадох.
От залеза ще си разпалим с теб  огнище,
със съчките любов, които не предадох...

24.08.20011

СНИМКИ И СТИХ
Sirkkavaara Lidia- LIDIS


PP. Да напомня изрично,
че  поместените мои снимки и стих са с авторско право.


Песента  от видеоклипа се нарича " Бъди около мен "и е в изпълнение на  един голям фински певец, отдал 40 години от живота си на музиката. Починал след концерт миналия декември.



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267848
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930