Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2011 19:38 - За теб и залеза ще пия
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2409 Коментари: 10 Гласове:
17

Последна промяна: 08.01.2013 11:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


ЗА  ТЕБ  И  ЗАЛЕЗA  ЩЕ  ПИЯ


 За теб и залеза- ще пия,
на екс от жажда и наслада
от питиета отлежалите-  от тия,
що правят ми душата млада.

Не съм от хората-  ония,
що търсят от света награда,
животът ми е волната  стихия,
сърцето люби, а не страда.

С надеждата гнездо да свия
до теб- отдавна ми се пада,
за теб и залеза- ще пия,
че в него, ти си ми награда.

Не искам от живота  друго нищо,
получих повече- отколkо дадох.
От залеза ще си разпалим с теб  огнище,
със съчките любов, които не предадох...

24.08.20011

СНИМКИ И СТИХ
Sirkkavaara Lidia- LIDIS


PP. Да напомня на крадливите oт блог.бг  изрично,
че  поместените мои снимки и стих са с авторско право.


Песента  от видеоклипа се нарича " Бъди около мен "и е в изпълнение на  един голям фински певец, отдал 40 години от живота си на музиката. Починал след концерт миналия декември.





Гласувай:
18



1. vahisht - Струяща красота..
25.08.2011 20:51
Струяща красота, както от пейзажите така и от стиха...
Благодаря, че ме запознахте с Kari Tapo и нековото кавър изпълнение.
Тук ви изпращам оригинала на Righteous Brothers(Unchained Melody-1965 ) в български превод:
http://www.youtube.com/watch?v=tfH6GYTiQYg

Поздравления !!!
цитирай
2. lidislidis - И аз, Ви благодаря!
25.08.2011 21:13
vahisht написа:
Струяща красота, както от пейзажите така и от стиха...
Благодаря, че ме запознахте с Kari Tapo и нековото кавър изпълнение.
Тук ви изпращам оригинала на Righteous Brothers(Unchained Melody-1965 ) в български превод:
http://www.youtube.com/watch?v=tfH6GYTiQYg

Поздравления !!!


Избягвам да пиша и пускам видеоклипове на фински известни певци, поради причината, че недобросъвестни потребители на блога,бг ги крадът и развалят, което е наказуемо в нашия фински нет , тъй като е защитено с авторските права на певеца и фамилията му. Кари Тапио има прекрасни песни.Познавала съм го лично, него и двамата му сина, които са оркестъра му. Цял фински народ го боготвори. Той е национално певческо съкровище по финско. Поколения са израснали с неговите песни. Загубата му е голяма... До последно на сцената и претоварен с концерти Коледа му се налагаше да изминава на ден по 400км до съседни градове , където е изнасял концерти. След един такъв концерт получава инфаркт в колата, на път за дома. Ако те интересуват текстовете мога да ти ги преведа, като поискам разрешение от семейството му, тъй като те са негово творчество и по закона на авторско право, те сега дават права , дори за превод.
Поздрави и приятна вечер!:) Радвам се,че ти харесват финските певци и аз ги харесвам. Всички фини пеят , заложено им е .
цитирай
3. mt46 - Поздрав, Лидия!
25.08.2011 21:47
Красиви снимки и хубаво стихо!... Сп. мен това може да се промени -
Получих повече, отколкото съм дала...
цитирай
4. lidislidis - Радвам се, че ти харесаха снимките ;)))
25.08.2011 21:54
mt46 написа:
Красиви снимки и хубаво стихо!... Сп. мен това може да се промени -
Получих повече, отколкото съм дала...


а, за стиха- още имам да давам на живота;))) ще го дообработя, благодаря ! Приятна вечер!:)))
цитирай
5. cefulesteven - Красиво, много красиво!
25.08.2011 22:05
Красиво, много красиво!
цитирай
6. mt46 - Радвам се, че не се сърдиш!...
25.08.2011 22:45
Стихото е ново и сурово, лятно -
ала ще узрее, щом е със любов посято... :))
Светла вечер! :))
цитирай
7. lidislidis - Аз понасям критика само от познавачи на изкуството в поезията
25.08.2011 22:52
mt46 написа:
Стихото е ново и сурово, лятно -
ала ще узрее, щом е със любов посято... :))
Светла вечер! :))


Понасям критика !:)
Скандализирам само злонамерените обиди , които не са критика, а с цел.
Никога не се сърдя !:) Поздравуи и лека вечер;)))
цитирай
8. lidislidis - Радвам се на коментара ти, Стефане!:)
25.08.2011 22:57
cefulesteven написа:
Красиво, много красиво!


Красотата и талантът не може да се скрият, колкото и да се стараят някои да не ги виждат !
Приятна вечер и много творчески успехи!
цитирай
9. vahisht - Благодаря..
26.08.2011 22:53
Благодаря за отговора и ще се възползвам от предложението Ви, и да Ви помоля за нещо.Знам , че финландците имат една много хубава песен за България(отнася се за периода на Руско-Турската война от 1877-78г.), ако разбирасе не ви представлява трудност може да я направите достояние на нашата аудитория.
Също така ще ми бъде интересно да се запозная с творчеството на този невероятен изпълнител Кари Тапио.
Всичко добро!
цитирай
10. lidis - С удоволствие
28.08.2011 14:02
vahisht написа:
Благодаря за отговора и ще се възползвам от предложението Ви, и да Ви помоля за нещо.Знам , че финландците имат една много хубава песен за България(отнася се за периода на Руско-Турската война от 1877-78г.), ако разбирасе не ви представлява трудност може да я направите достояние на нашата аудитория.
Също така ще ми бъде интересно да се запозная с творчеството на този невероятен изпълнител Кари Тапио.
Всичко добро!


Ще ви дам на лични координатите ми в нета и скайпа.
Приятен ден!.)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3268088
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930