Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2011 22:49 - ЛЕТЕН ВАГНЕР
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2358 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 25.06.2011 23:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
             
                      ЛЕТЕН  ВАГНЕР

Мой арт с 31годишния  ми ирански четирипръст костенур Вагнер

image


image
Вагнер е  мой домашен любимец  от 6 г. Купих си го при едно  мое пътуване от Иран. Породата му е различна от сухоземните балкански костенурки.
Не е  агресивен. Живее  в терариум. Много е интелигентен. Не ми създава  никакви проблеми. Спи обезателно на  хавлиена кърпа. Има страшен биологичен часовник. Всяка сутрин се събужда в 7ч. и си ляга точно в 17ч. Зимата е в летаргия  2 месеца. Лятото  има специален заграден кът в градината с негова си къща и  атрибути. Обича много жълтурчета. Голям пътешественик е. С мен  е идвал в България с автокараваната ми преди 3 години. Изминал е  около 8000 км. Страшно любопитен .Сам си  избира храната  в % зелена и цветна. Като на шведска маса му се сервира всеки ден разнообразни зеленчуци, треви, листа и плодове. Любвеобилен е.
image
imageimage




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - :))
25.06.2011 23:26
Много поздрави на твоя костенурчо Вагнер!... :))
цитирай
2. lidislidis - Благодаря, ще предам!:))
25.06.2011 23:34
mt46 написа:
Много поздрави на твоя костенурчо Вагнер!... :))


Ще предам обезателно! Вагнер е супер домашен любимец!:)))
Стриктен, точен и дисциплиниран:)
Поздрави и от нас!
цитирай
3. mt46 - !?
26.06.2011 00:01
Разбира ли? Послушен ли е? Дава ли лапа?... :))
цитирай
4. lidislidis - Не съм предполагала преди
26.06.2011 00:16
mt46 написа:
Разбира ли? Послушен ли е? Дава ли лапа?... :))

Не съм предполагала преди, че костенурките имат страшна визуална памет. Той знае всичко около себе си и веднага се отправя да разузнава и изследва , ако се появи нова вещ. Не дава лапа, но често идва и ме докосва , като ме гледа или се свива в краката ми и гали главата си у мен. Кодато е в затворено помещение, изсилва се и чука с корубата си по вратата да му се отвори. Контактува с котките, но тях ги е страх от него. Интересен е моят Вагнер. Когато го пускам да се разхожда на открито пълзи и все се обръща да ме изчаква и гледа дали го следвам. Научил се е да подскача много интересно нагоре , като гумена играчка.
Прави го, като игра. Истински любимец е моят Вагнер:)))
цитирай
5. mt46 - Благодаря!...
26.06.2011 07:54
Научих нещо ново - не знаех, че костенурките имат такива способности... Не съм виждал костенурки, които да са домашни любимци... Те живеят "бавно", но дълго /забравих до колко години/ ... :))
цитирай
6. magiccat - Ех, прекрасен е. . . Малко се натъ...
26.06.2011 14:57
Ех,прекрасен е...Малко се натъжих.Имах българска блатна костенурка,спасих я от едни изроди,които я гледаха в паница!Беше безумно дива и нещастна...След 3 месеца нежност,ядеше от ръката ми...а е хищник.Никога не ме ухапа,всеки ден ме чакаше да се върна и да почне с маймунджилъците.Последната година реши че ще спи под възглавницата на мъжа ми,идея си нямяме кя успяваше да се измъкне от неината вана и да се покатери на спалнята...Почина на 10тата година..желая ти да ти е жив и здрав още дълги,дълги години Вагнерчо...усмивки му пращам.
цитирай
7. lidislidis - Разбирам те. Костенурка се обича много
26.06.2011 17:36
magiccat написа:
Ех,прекрасен е...Малко се натъжих.Имах българска блатна костенурка,спасих я от едни изроди,които я гледаха в паница!Беше безумно дива и нещастна...След 3 месеца нежност,ядеше от ръката ми...а е хищник.Никога не ме ухапа,всеки ден ме чакаше да се върна и да почне с маймунджилъците.Последната година реши че ще спи под възглавницата на мъжа ми,идея си нямяме кя успяваше да се измъкне от неината вана и да се покатери на спалнята...Почина на 10тата година..желая ти да ти е жив и здрав още дълги,дълги години Вагнерчо...усмивки му пращам.


Преди да си купя Вагнер , имах малка костенурка от Тунис си я бях купила. Гледах я около година и тя умря. Лекарите не разбират много от тези животни.Казаха, че не е могла да се адаптира. Беше ми много жал. Умилявах се ,като видя на картинка костенурка. Тогава си купих Вагнер голям костенур от Иран . Беше с навици и свикна с мен. Дано е жив и здрав! Благодаря за пожеланията! Поздрави от мен и Вагнер;)
цитирай
8. magiccat - И аз ги обичам много, жив и здрав да е!
26.06.2011 18:42
И аз ги обичам много,жив и здрав да е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3268139
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930