Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2011 18:37 - РОЗИТЕ НА ЛЮБОВТА
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 1387 Коментари: 7 Гласове:
-108

Последна промяна: 06.05.2011 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
      Небесни рози

На този ден дори и да ме няма
най- хубяви цветя ще ти даря,
събрали мъжката любов голяма
във  нежните си дъхави листа
...

И пак със теб ще бъдем двама,
под ярката ни Северна звезда,
в сияния от разноцветна гама
ще се докоснат нашите сърца

За теб най- нежните цветя ще са.
За силната любов раздяла няма,
обвързани сме с вечната карма
и тук и там, тогава и сега. . ..

06.05.2011г.

СТИХ И СНИМКИ Sirkkavaara Lidia

на видеоклиповете е песента"" Милион рози"
на фински , руски и с български превод



image
Поводът да напиша този стих е странен . Днес получих този прекрасен бял  розов храст висок над метър и в саксия  по Интерфлора , във връзка с празнуващият се тези дни празник на любимата жена и майката.Изненадата ми беше още по-голяма, когато прочетох кой го е поръчал още миналата година и предплатил на фирмата, да имам нежният дар, още много години, като любима жена, дори когато го няма. . .
По традиция мъжете от север подаряват само рози на любимите на този ден. Ще наснимам хубаво този странен и скъп дар и ще ви го покажа тези дни, както и другите рози, които ще получа от сина ми и другите ми любими.

пп. Умоляват се читателите клептомани да не крадът тези снимки, както и стихът ми. Доста символични са за мен и са САМО мой. Смятам ,че не са стигнали до там да крадът не само душата на поета , но и чужди символи като дар от покойници в случая рози и да се кичат с тях в профили, както с много мои снимки.

Благодаря


image

image








Гласувай:
24



1. rustam - Бялата роза
06.05.2011 20:10
е символ на мъдрата, силна и вечна любов.
Този, който е подарил това чудесно цвете ти е дарил сърцето си.
цитирай
2. lidislidis - Да, така изглежда. . .
06.05.2011 20:40
rustam написа:
е символ на мъдрата, силна и вечна любов.
Този, който е подарил това чудесно цвете ти е дарил сърцето си.


Чистата и вечна любов! И колко голямо е било сърцето му, за да засвидетелствува тази си любов, дори когато го няма... Да не остана сама и без рози този ден да ми напомни . Той ми е подарявал много рози, без повод и с повод. Имам и стихове посветени на мен за символа на щастието роза. Но това, определено днес ме срази.
Поздрави на теб и морето! Топли прегръдки на приятелите!:)
цитирай
3. blogena - Красиво, бяло и чисто ...
06.05.2011 20:50

"...най- хубяви цветя ще ти даря,
събрали мъжката любов голяма
във нежните си дъхави листа..."


Пловдивски поздрав :)
Хубава вечер, Лидис!
цитирай
4. lidislidis - Ееех, Пловдив, Пловдив моя любов тайно жадувана!
06.05.2011 21:07
blogena написа:

"...най- хубяви цветя ще ти даря,
събрали мъжката любов голяма
във нежните си дъхави листа..."

Ееех, Пловдив, Пловдив любов тайно жадувана!
Поздрави с трепет ви пращам сега...
Скитам се по Света знайна мечтана, сънувана
но. . . пъпът ми хвърлен е във вашата река.;)))

Поздрави с усмивка!:) Зарадва ме коментарът ти!:))





Пловдивски поздрав :)
Хубава вечер, Лидис!

цитирай
5. deathmetalverses - Прекрасни са, отново, Лидис!
07.05.2011 10:43
И розите, и стиховете ти! Но завистливците и тъпаците не могат да бъдат променени... Как не ги беше поне мъничко срам да орезилят всичко тези тролове и клептомани с толкова минуси?! И за какво е тази злоба срещу теб?! - Не мога да го проумея! Но знам, че е безплодно да се спори с ограничени мозъци и дребнави душици, които се изживяват за богове! Изкуството не може нито да ги промени, нито да ги възвиси.., за съжаление! Така че не им обръщай внимание, моля те, подминавай ги като отпадъци, все едно не съществуват! Надявам се, че и ти, като мен, не си тук за евтина слава, така че - майната им на тези минуси! Нека да се изядат от злоба! А аз ти желая всичко най-добро от сърце! Истинските приятели са малко... Приятен, слънчев и усмихнат уикенд ! Здравко
цитирай
6. kleopatrasv - Чудесни са, нека ти завиждат! Умееш ...
07.05.2011 16:06
Чудесни са, нека ти завиждат! Умееш да пишеш, поздравления!
цитирай
7. lidislidis - Да, благодаря!
07.05.2011 16:48
tanyaivanova написа:
vmesto karma sudba 6te zvu4i po dobre, togava stihut ti 6te ima nenaru6en ritum


Съдба е благозвучно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3272880
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930